Με τις σχέσεις Τουρκίας και Σαουδικής Αραβίας να βρίσκονται τον τελευταίο καιρό στο κόκκινο, στην αραβική χώρα έχει ξεκινήσει ένα άτυπο μποϋκοτάζ των τούρκικων προϊόντων. 

Ολο και περισσότερες αλυσίδες συμμετέχουν σε αυτή την κίνηση, με ορισμένες μάλιστα από αυτές να τοποθετούν ευμεγέθεις πινακίδες ζητώντας από τους καταναλωτές να αποφύγουν να αγοράσουν τούρκικα προϊόντα.


Μία αλυσίδα fast food, η Herfy, ωστόσο, είχε μία διαφορετική ιδέα, καθώς προέβη σε rebranding, αλλάζοντας το όνομα ενός μπέργκερ από Turkish burger σε Greek burger, μειώνοντας ταυτόχρονα την τιμή.