To 2007 η Σκωτία προσέλαβε ένα από τα καλύτερα και πιο φημισμένα διαφημιστικά γραφεία, προκειμένου να βρει ένα «δυνατό» σλόγκαν για να προωθήσει τον τουρισμό. Το παλιό σλόγκαν ήταν το  «Scotland, the Best Small Country in the World», το οποίο όμως απαιτούσε ''φρεσκάρισμα''.


Μετά από αρκετούς μήνες, το γραφείο κατέληξε στο (μάλλον κοινότοπο) «Welcome to Scotland», το οποίο εμφανίστηκε στα σημεία εισόδου της χώρας (αεροδρόμια) με τη μορφή πινακίδων.

Το ιδιότυπο rebranding κόστισε 140.000 ευρώ(!), κάνοντας πολλούς να αναρωτηθούν αν αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει το κορυφαίο διαφημιστικό γραφείο της χώρας…

Είναι απορίας άξιον πώς μία σειρά από πινακίδες με ένα τόσο συνηθισμένο μήνυμα θα μπορούσε να λειτουργήσει ευεργετικά για τον τουρισμό (και εγώ που νόμιζα ότι τέτοια πράγματα μόνο στη χώρα μας γίνονται)…