Πώς μία άσημη εταιρεία έγινε η δεύτερη σε πωλήσεις, στον κλάδο της, στην Αμερική...

 Minnesota 1926

Μια σειρά από διαφημιστικές πινακίδες εμφανίζονται στο Highway 65. Οι μικρές διαδοχικές πινακίδες, τέσσερις με έξι κάθε φορά και σε κόκκινο-άσπρο χρώμα, τοποθετήθηκαν σε σχετικά μικρή απόσταση η μία από την άλλη και διέθεταν απλούς χιουμοριστικούς στίχους, που πάντα τελείωναν με τη φράση Burma-Shave – ο πρώτος στίχος έλεγε: Cheer up, face – the war is over! Burma-Shave.

Χάρη σε αυτή την ιδιότυπη διαφήμιση (ιδέα του Alan Odell, γιου του ιδρυτή και δημιουργού του Burma Shave, Clinton, ο οποίος αν και δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα του έδωσε 200 δολάρια για να την δοκιμάσει), που διατηρήθηκε μέχρι το 1963 και έφθασε να αριθμεί 7.000 πινακίδες σε κάθε μεγάλη αμερικάνικη λεωφόρο, ένας άγνωστος τότε αφρός ξυρίσματος χωρίς τη χρήση σαπουνιού και βούρτσας, θα γινόταν, μέσα σε μόλις μία δεκαετία, ο δεύτερος πιο δημοφιλής αφρός σε όλη την Αμερική.

Τα πρώτα χρόνια του αυτοκινήτου, οι πινακίδες αυτές τραβούσαν την προσοχή, καταπολεμούσαν τη βαρεμάρα (σ.σ. τα αυτοκίνητα της εποχής εκείνης είχαν περιορισμένη ιπποδύναμη) και διασκέδασαν τους αυτοκινητιστές, που ήθελαν να δουν όλο τον στίχο - από κάποιο σημείο και μετά γινόταν και διαγωνισμός για να αντληθούν νέοι στίχοι.  

Προς τα τέλη της δεκαετίας του ’50, η μέση ταχύτητα των αυτοκινήτων είχε αυξηθεί και το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων είχε επεκταθεί, με αποτέλεσμα οι μικρές πινακίδες να μην τραβούν πλέον την προσοχή (έγιναν μεγαλύτερες και τοποθετήθηκαν σε μεγαλύτερη απόσταση η μία από την άλλη). Εντέλει, όταν η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Phillip Morris, οι πινακίδες σιγά σιγά αποσύρθηκαν.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia