Ο CEO της Amazon, Jeff Bezos ανέβασε στο λογαριασμό του στο Instagram το mail που του έστειλε ένας οργισμένος πελάτης, διατεινόμενος ότι είναι ο «χαρακτηριστικός τύπος πελάτη που αγαπώ να χάσω».
jeff-bezos-instagram-post

Ο εν λόγω πελάτης, ονόματι Dave, στηλίτευσε την πρωτοβουλία του πιο πλούσιου ανθρώπου στον κόσμο να στηρίξει το κίνημα Black Lives Matter.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Σίγουρα δεν είσαι ανόητος, καθώς στο χώρο του επιχειρείν είχες μεγάλη επιτυχία. Τοποθέτησα μία παραγγελία, αλλά μόλις είδα τι δήλωσες, την απέσυρα και είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος. Αρκετά πια με αυτές τις αηδίες σχετικά με τους τεμπέληδες τους νέγρους. Αν συνεχίσεις έτσι, σύντομα τα κέρδη σου θα πάρουν την κατιούσα».
«Υποστηρίζω αυτό το κίνημα που βλέπουμε να εξελίσσεται γύρω μας και η στάση μου δεν θα αλλάξει» απάντησε ο CEO της Amazon, ο οποίος παραδέχθηκε ότι τον τελευταίο καιρό έχει γίνει αποδέκτης αρκετών «προσβλητικών» (αν και αναμενόμενων, όπως δήλωσε) σχολίων, με την εταιρεία του να δωρίζει 10 εκατ. δολάρια σε οργανώσεις κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας.
«Πρέπει να διαφωνήσω μαζί σου», συνέχισε. «Το Black Lives Matter δεν σημαίνει ότι άλλες ζωές δεν έχουν αξία. Το Black Lives Matter αναφέρεται στον ρατσισμό και τον δυσανάλογο κίνδυνο με τον οποίο έρχονται αντιμέτωποι οι έγχρωμοι στο σύστημα επιβολής του νόμου και δικαιοσύνης». 
Και κλείνει με τη φράση: «Dave, είσαι ο τύπος του πελάτη που θα χαρώ να χάσω»…