Η φωτογραφία με τους υπαλλήλους ιαπωνικής αεροπορικής εταιρείας Japan Airlines να υποκλίνονται, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο την λύπη τους προς το επιβατικό κοινό επειδή η πτήση καθυστέρησε, δεν είναι καινούρια – το συμβάν έλαβε χώρα το 2018 σε αεροδρόμιο του Βιετνάμ.
Ωστόσο, η εν λόγω viral φωτογραφία, που ανέβηκε τότε από έναν χρήστη του Facebook, αποτυπώνει την ιδιαίτερη κουλτούρα των Ιαπώνων. 
Μια κουλτούρα που στηρίζεται στον σεβασμό, στην συμπόνοια, στην αναγνώριση του λάθους και την ενσυναίσθηση (ικανότητα να μπαίνεις στη θέση του άλλου) απέναντι στον άνθρωπο και εν προκειμένω τον πελάτη. 
Αξίες που στην εξυπηρέτηση του πελάτη βρίσκονται ψηλά και θα έπρεπε να είναι αδιαπραγμάτευτες.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η Japan Airlines δεν ευθυνόταν για την καθυστέρηση, που προκλήθηκε λόγω των πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών. Άλλα ήθη...
Δυστυχώς, στην χώρα μας, όπου πολλοί υπάλληλοι πρώτης γραμμής (στον ευρύτερο δημόσιο και όχι μόνο, τομέα), που προφανώς συγχέουν τις έννοιες "εξυπηρετώ" και "υπηρετώ'', τέτοιες συμπεριφορές προκαλούν... γέλιο και υποτιμητικά σχόλια.