Διαφήμιση αεροπορικής εταιρείας προκαλεί
θύελλα αντιδράσεων στη Δανία, καθότι αφύπνισε εθνικιστικές μνήμες μιας μερίδας των κατοίκων
της.
Όλα ξεκίνησαν όταν η σκανδιναβική
SAS εγκαινίασε μια καμπάνια με μήνυμα «Τι είναι αλήθεια σκανδιναβικό;», με
σκοπό να εξάρει την αξία του ταξιδιού, το οποίο μας κάνει πιο πλούσιους σε
εμπειρίες. Στο μήνυμά της, αναφέρει ότι πολλά στοιχεία της σκανδιναβικής
κουλτούρας, όπως η γονική άδεια, οι ανεμόμυλοι, ο συνδετήρας αλλά και η έννοια της
δημοκρατίας, εισήχθησαν από άλλες χώρες.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbXIzLwaLxqtpoJh4wvz5epgzZK6NtFMpJHXx0P4vfee4H6g4TVt-FGSJ3I2qm6l6iTNNmEAYVreZ5XgWcRMM1L160gWJa5dJQrXdxBcLm2MQjDtw30UZ_wo8P-8O1XHFcA4XTz_N9qJ3S/s400/%25CE%25B1%25CF%2581%25CF%2587%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF+%25CE%25BB%25CE%25AE%25CF%2588%25CE%25B7%25CF%2582.jpg)
Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που
προκάλεσε κυρίως στις τάξεις των ακροδεξιών-εθνικιστών (στη Δανία το
εθνικιστικό κόμμα έφθασε να λάβει στις εκλογές το 16% των ψήφων), η διαφήμιση
αποσύρθηκε μετά από μόλις μία μέρα και αφού είχε 50.000 likes και άλλα τόσα dislikes - στην κυβέρνηση της Δανίας ανήκει το 14% του μετοχικού κεφαλαίου
των Σκανδιναβικών Αερογραμμών.
Δείτε το βίντεο εδώ