Οταν η απάντηση σε κριτική είναι χυδαία...


Ομολογώ ότι όταν το διάβασα, εξεπλάγην θεωρώντας ότι μάλλον πρόκειται για fake news. Εχω διαβάσει, λόγω επαγγέλματος, αμέτρητες απαντήσεις σε κριτικές, αρκετές εκ των οποίων ήταν άκομψες, ειρωνικές, επιθετικές.
Μέχρι εκεί, όμως. Γιατί η εν λόγω απάντηση του ιδιοκτήτη ενός ψητοπωλείου-μπριζολάδικου στην Καλλιθέα ξεπερνά τα όρια. Είναι χυδαία!!
Όπως και όλες οι απαντήσεις που δίνει σε όποιον τολμήσει να γράψει αρνητική κριτική για το μαγαζί του. Ενδεικτικά, αναφέρω την απάντησή του σε άλλο αρνητικό σχόλιο: «Πολλές ταινίες βλέπεις φίλε!! Τράβα καμία μ… καλύτερα!! (χωρίς τελίτσες).
Το πιο θλιβερό, όμως, είναι ότι πολλοί, αν κρίνω από τα σχόλια κάτω από την εν λόγω ανάρτηση, επικροτούν το στυλάκι του, αρκετοί δε θα πήγαιναν για να γνωρίσουν από κοντά αυτόν τον αγενή ιδιοκτήτη (ίσως και να γράψουν κριτική για να τον επιβραβεύσουν - τις τελευταίες δύο μέρες το μαγαζί έχει περίπου 250 κριτικές, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων είναι fake).
Αν δεν σας αρέσουν οι κριτικές (ακόμα και αν είναι υπερβολικές και παράλογες), κύριοί μου, καθίστε σπιτάκι σας. Δεν χρειάζεται να ανοίξετε επιχείρηση για να βγάλετε εκεί όλα σας τα κόμπλεξ. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για όλους όσοι θεωρούν ότι τέτοιες απαντήσεις έχουν πλάκα... Εχετε μπερδέψει την πλάκα με την χυδαιότητα...

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia