Για τον τουρισμό των αποζημιώσεων έχω γράψει παλαιότερα (διαβάστε το εδώ). Γεννήθηκε το 2014 και είναι αποκλειστικό προνόμιο των Βρετανών τουριστών, οι οποίοι επιστρέφοντας στη χώρα τους διαπιστώνουν ότι «αδιαθέτησαν» ενόσω έκαναν διακοπές…
Παρόμοιο περιστατικό έλαβε χώρα πριν ένα χρόνο (μολονότι τα περισσότερα εγχώρια site το παρουσιάζουν ως «φρέσκο» γεγονός) με Βρετανό τουρίστα που εντέλει πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος, καθώς κλήθηκε να πληρώσει 21.000 ευρώ.
Ο Justin Miller επικαλέστηκε ασθένεια κατά τη διάρκεια των διακοπών του στο Πράσινο Ακρωτήριο, απαιτώντας αποζημίωση από την TUI. Ωστόσο, δικαστήριο στην Βρετανία, που εξέτασε την υπόθεση, κατέληξε στην απόφαση ότι ο 40χρονος τουρίστας υπέβαλλε ψευδή ισχυρισμό ασθενείας, καθώς τον πρόδωσε το Facebook
Ο Βρετανός τουρίστας, που κατήγγειλε το ξενοδοχείο για το απαράδεκτο φαγητό και τις κακές συνθήκες υγιεινής, τα οποία όπως ισχυρίστηκε του προκάλεσαν διάρροια, απαίτησε την επιστροφή μέρους των χρημάτων από την TUI. 
Όμως, οι φωτογραφίες και τα σχόλια που ανέβασε από τις διακοπές του στο Facebook, στις οποίες φαινόταν να απολαμβάνει τις διακοπές του, τον εξέθεσαν, με τον ίδιο μάλιστα να εκθειάζει το κινέζικο φαγητό του εστιατορίου χαρακτηρίζοντάς το ως «το καλύτερο που είχε δοκιμάσει στη ζωή του».
Η TUI, ερευνώντας τον λογαριασμό του στο εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης (σε τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και τα ίδια τα ξενοδοχεία έχουν προσλάβει άτομα για να μελετήσουν τα social media, όταν κάποιος κάνει τέτοιου είδους καταγγελία), δεν άργησε να αντιληφθεί την απάτη και τον μήνυσε για παραδειγματισμό.
Στη Βρετανία έχει στηθεί μια ολόκληρη βιομηχανία, με τη συμμετοχή δικηγόρων που προτρέπουν τους τουρίστες να κάνουν μήνυση, που συντηρεί τον τουρισμό των αποζημιώσεων, αν και πλέον η ίδια η ματαιοδοξία των τουριστών αυτών (που ανεβάζουν κάθε στιγμή στις διακοπές τους) εντέλει τους εκθέτει.