Η νέα καλοκαιρινή μόδα, που ήδη είναι αρκετά δημοφιλής στην Αμερική, είναι τα Lamzacs, τα οποία, όπως τουλάχιστον τα διαφημίζει η ολλανδική εταιρεία Fat Boy, που τα κατασκευάζει, αν και η παραγωγή τους γίνεται (πού αλλού;) στην Κίνα, παραπέμπουν σε φουσκωτά σαλόνια.
Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού θεωρείται μάλιστα το απόλυτο αξεσουάρ της παραλίας και όχι μόνο (απαντάται σχεδόν παντού, σε πάρκα, στο βουνό, ακόμα και σε μουσικά φεστιβάλ) καθώς, σε αντίθεση με άλλα φουσκωτά αντικείμενα, φουσκώνει με χαρακτηριστική ευκολία, χωρίς τρόμπα, με απλές κινήσεις (ουσιαστικά κινώντας το ενάντια στον αέρα, φουσκώνει μόνο του).
Το Lamzac, «τεμπέλης» στα Ολλανδικά, που κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αλεξίπτωτων, τιμολογείται στα 40 δολάρια και πέρα από την άνεση προσφέρει στον ιδιοκτήτη του και την απαραίτητη αναγνώριση που εισπράττει από την ανάρτηση σχετικών φωτογραφιών στο Instagram… Με τον τρόπο αυτό, το εν λόγω προϊόν διαδίδεται σε ένα ευρύτερο κοινό, το οποίο, «για να μην μείνει στην απ’ έξω», σπεύδει να το προμηθευτεί.
Η ολλανδική εταιρεία, που αγόρασε το 2016 την πατέντα από τον Marijn Oomen, τον εφευρέτη του Lamzac, διατείνεται ότι μέχρι σήμερα έχει πουλήσει, κυρίως στις ΗΠΑ, όπου κάθε εβδομάδα καταφθάνουν ολόκληρα αεροπλάνα γεμάτα με Lamjacs, ένα εκατομμύριο τεμάχια σε διάφορους τύπους και χρώματα.