Στην άκρως ελκυστική αγορά της ηλεκτρονικής
παραγγελίας φαγητού εισέρχεται σύντομα η Skroutz με την πλατφόρμα Skroutzfood, μέσω της οποίας
ο χρήστης θα μπορεί να παραγγέλνει ηλεκτρονικά το φαγητό που επιθυμεί (αργότερα
θα προστεθούν και είδη σούπερ μάρκετ).
Η αγορά της ηλεκτρονικής
παραγγελίας, που ουσιαστικά μονοπωλείται από… δύο εταιρείες που ανήκουν στον
ίδιο όμιλο (e-food, deliveras), έχει έντονα ανοδική τάση, με
την αξία της να φθάνει τα 300 εκατ. ευρώ το 2018. Πρόκειται για τη δεύτερη
δημοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με μερίδιο 43%.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiKXKumf2m1rPzt7rQat8djAT2zfEOlSr903PvYWB0rD6KB_yGaBr6hZHA0MTtGVkGn438b7D7DDP829GoG4742z8AbYKVGDSAxwE91_-tR-zSFLhGC-Q5LS1a8-OYXrAzve934RKqpN8mo/s400/61142798_1282134211942142_4439099212973473792_n-1-1300x615.jpg)
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2005 φιλοξενώντας
12 μόλις καταστήματα (σήμερα συνεργάζεται με 3.000 καταστήματα, ενώ
δραστηριοποιείται στην τουρκική και τη βρετανική αγορά) μπαίνει στη μάχη με δύο
άσσους στο μανίκι της: το πιο ανταγωνιστικό ύψος προμήθειας ανά παραγγελία και
τη σύναψη αποκλειστικών συνεργασιών, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από τον
ανταγωνισμό.