Την πλάτη της στα ψηφιακά μέσα και δη στην ανεξέλεγκτη ψηφιακή διαφήμιση γυρνάει ο κολοσσός του λιανεμπορίου, η Unilever, καθώς, όπως δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος του μάρκετινγκ της εταιρείας πριν λίγες ημέρες, «θα επιλέξει ένα δίκτυο "αξιόπιστων εκδοτών" με τους οποίους θα συνεργαστεί διαφημιστικά».
Η Unilever, που είναι από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως, αρχίζει να διατηρεί αμφιβολίες όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης. Ο λόγος πίσω από αυτό το σκεπτικό είναι προφανής: Το διαδίκτυο
βρίθει από fake news και fake profiles, με αποτέλεσμα διαφημίσεις να εμφανίζονται σε σάιτ και πλατφόρμες αμφιβόλου αισθητικής ή fake news, διασύροντας το κύρος του προϊόντος και της εταιρείας, αντί να το προωθούν. 
Ως εκ τούτου, οι μετρήσεις που παρέχονται από τεχνολογικούς γίγαντες όπως το Facebook (π.χ. όσον αφορά τους followers) είναι αναξιόπιστες και συχνά απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα -  από τον Ιούνιο και έντευθεν, το Twitter, το YouTube και το Instagram έχουν αφαιρέσει περίπου 1.6 δισεκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς από τις πλατφόρμες τους.
Συν τοις άλλοις, το μήνυμα μπορεί να εμφανιστεί σε ένα ευρύτερο περιβάλλον που μπορεί να βλάψει το προϊόν, όπως σε σελίδες αμφιβόλου ποιότητας που δημοσιεύουν fake news και clickbait περιεχόμενο, με μοναδικό στόχο την επισκεψιμότητα. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε το εν λόγω στέλεχος: «Δεν γνωρίζεις αν η διαφήμισή σου θα εμφανίζεται δίπλα σε τοξικό περιεχόμενο, μηνύματα μίσους, fake news ή bots που φουσκώνουν τους social λογαριασμούς με ψεύτικους followers».
Αν μη τι άλλο, η απόφαση αυτή, ιδιαίτερα αν βρει μιμητές, αποτελεί γροθιά στο στομάχι για την Google και το Facebook, αλλά και όλους αυτούς του αποκαλούμενους influencers, εκκολαπτόμενους ή μη.