Η ταχύτατη διείσδυση του διαδικτύου και των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων έχει αλλάξει άρδην τις ισορροπίες στον τουρισμό. Πλέον μία τουριστική επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους δεν αρκεί να προσφέρει ικανοποιητικό value for money, αλλά θα πρέπει, αν επιθυμεί να επιβιώσει και να παραμείνει ανταγωνιστική, να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο.

Σήμερα απαιτούνται βασικές γνώσεις e-tourism προκειμένου μία τουριστική μονάδα να βρεθεί εκεί που βρίσκεται το κοινό της, στο διαδίκτυο δηλαδή. Γνώσεις σχετικά με: τον σχεδιασμό ιστοσελίδας, την παρουσία και την αξιοποίηση των online travel agents (π.χ. TripAdvisor), το search engine optimization (SEO Marketing – πώς δηλαδή να ανέβει η ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης)), την ανάρτηση πολύτιμου περιεχομένου, τα δωρεάν εργαλεία που παρέχει η Google και όχι μόνο, τις online διαφημιστικές καμπάνιες, τη σημασία και την ορθή διαχείριση των κριτικών, το e-mail marketing, καθώς και την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το E-Tourism (Εκδ. ΙΟΝ) πραγματεύεται όλες αυτές τις βασικές αρχές αυτής της νέας σχετικά επιστήμης. Πρόκειται για ένα πολύτιμο και πρακτικό εργαλείο –ακόμα και για τους πλέον αδαείς στην τεχνολογία- για φοιτητές τουριστικών σχολών καθώς και ιδιοκτήτες ή στελέχη τουριστικών μονάδων.