Sun of a Beach. Οι ελληνικές πετσέτες θαλάσσης

    Κάθε γυναίκα ή άντρας που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να φροντίζει την εικόνα του στις δημόσιες εμφανίσεις ακόμα και όταν πρόκειται για την παραλία. Ένα μοδάτο μαγιό που κολακεύει το σώμα, μια τσάντα με ωραία ραφή και σχέδιο και τα κατάλληλα σανδάλια είναι μια καλή αρχή. Υπάρχουν, όμως, αρκετές ελληνικές εταιρείες που φτιάχνουν μαγιό, τσάντες ή σανδάλια. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ένα ακόμη χρηστικό αξεσουάρ της παραλίας, το οποίο φαίνεται ότι δεν έχει λάβει μέχρι σήμερα την δέουσα προσοχή. Αυτό δεν είναι άλλο από μία μια προσεγμένη πετσέτα θαλάσσης που δεν θα φθαρεί από τη συχνή χρήση.
   Αυτά το κενό στην αγορά ήρθαν να καλύψουν η Μελίνα Πίσπα, σχεδιάστρια νυφικών, και η Έλλη Ρούντου, στυλίστρια στο περιοδικό «Elle», δύο γυναίκες που αποφάσισαν να ενώσουν το πάθος τους για τη μόδα, όταν ίδρυσαν την Sun Οf a Beach, τη μοναδική ελληνική εμπορική επωνυμία που έχει εξειδικευτεί αποκλειστικά στις πετσέτες θαλάσσης.
   Αφού παρατήρησαν ότι τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες με σανδάλια, μαγιό, τσάντες θαλάσσης ανθούσαν στην Ελλάδα, ενώ δεν υπήρχε καμία που να εξειδικεύεται στην πετσέτα -με τους καταναλωτές να τις προμηθεύονται από καταστήματα ρούχων, αξεσουάρ ή λευκών ειδών- πήραν την απόφαση να δημιουργήσουν την Sun of a Beach, τη δική τους εταιρεία παραγωγής και εμπορίας πετσετών θαλάσσης.
   Την επωνυμία, στην οποία προστέθηκε ως λογότυπο ένας αχινός, ο πραγματικός κυρίαρχος της παραλίας, σκαρφίστηκε ο αδερφός της κας Ρούντου και ουσιαστικά υποδηλώνει την εξωστρέφεια της νεοφυούς επιχείρησης, καθότι θα ήταν εύκολα αναγνωρίσιμα και στο εξωτερικό στο οποίο και στοχεύουν εξαρχής. Ωστόσο, το στοιχείο της εφευρετικότητας δεν αποτυπώνεται μόνο στο λογοπαίγνιο του ονόματος αλλά και στα προϊόντα, που, χρησιμοποιώντας ποιοτικά υλικά, κόβονται και ράβονται σε διάφορα σχήματα, μεγέθη και σχέδια μοντέρνας και κομψής αισθητικής.
   Ως τόπος παραγωγής αλλά και έμπνευσης παραμένει, ακόμη και σήμερα, η Ελλάδα, όπου κόβεται και ράβεται ακόμη και το τελευταίο κομμάτι, καθότι το εύκολο κέρδος, από την συρρίκνωση του εργατικού κόστους μέσω της ανάθεσης της παραγωγής στην κίνα ή αλλού, δεν αποτελεί προτεραιότητα για τις δύο γυναίκες.
    Ξεκινώντας δοκιμαστικά το 2012, με παρουσία σε 10 καταστήματα αλλά και τη δυνατότητα αγοράς μέσα από το e-shop της εταιρείας, οι δύο γυναίκες δεν θα αργήσουν να αντιληφθούν το πραγματικό μέγεθος της αγοράς, που αναζητούσε πετσέτες υψηλής ποιότητας και αισθητικής. Αυτό θα το πετύχουν δημιουργώντας πετσέτες από 100% αιγυπτιακό βαμβάκι και θέτοντας αυστηρές προδιαγραφές, όπως το τελικό βάρος, που θα είναι 450 γραμμάρια ανά τ.μ., ώστε η πετσέτα να μην είναι ούτε πολύ λεπτή αλλά ούτε και πολύ βαριά και να μπορεί κανείς να την πάρει μαζί του στην παραλία, αλλά και την ειδική «περιποίηση» κατά τη φάση της παραγωγής ώστε να μην ξεβάφουν τα χρώματα από την έκθεση στον ήλιο.
   Δημιουργούν τρεις διαφορετικές σειρές: για ενήλικες, για παιδιά και για βρέφη, με την κάθε πετσέτα να συνοδεύεται από μια καλοσχεδιασμένη και πρακτική τσάντα θαλάσσης, η οποία έχει τους ίδιους χρωματισμούς και τα ίδια σχέδια. Μάλιστα, υιοθετώντας «πράσινη» στρατηγική αναθέτουν τη παράδοση του εμπορεύματος, όταν η παραγγελία γίνεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα, σε εταιρεία courier που χρησιμοποιεί αποκλειστικά ποδήλατα για τις διανομές.
    Η ανταπόκριση ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακή καθώς σε δύο μόλις χρόνια πωλήθηκαν χιλιάδες πετσέτες με τον  αριθμό των πωλήσεων κάθε χρόνο να διπλασιάζεται. Μάλιστα, κάθε χρόνο βγαίνει και μια νέα συλλογή, όπως κάνει κάθε επώνυμη εταιρεία ρούχων, καθώς και μια limited edition πετσέτα, την οποία επιμελείται κάποιος γνωστός καλλιτέχνης. Επίσης, πέρα από μια σειρά που απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν ένα πρωτότυπο δώρο για μια ιδιαίτερη περίσταση όπως αυτή του γάμου ή της βάπτισης, οι δύο ιδρύτριες προσανατολίζονται και στην παραγωγή και άλλων ειδών σχετικών με τις πετσέτες.

    Οσον αφορά την επέκταση της εταιρείας εκτός των 50 σημείων πώλησης που διαθέτει εν έτει 2014 στην Ελλάδα, συμμετέχει κάθε χρόνο σε παγκόσμιες εκθέσεις ρούχων έτσι ώστε να γνωστοποιηθεί το προϊόν, να γίνουν επαφές και να αναζητηθούν καινούργιους πελάτες. Η πρώτη χώρα που έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για την Sun of a Beach ήταν η Ιαπωνία, για να ακολουθήσουν η Σαουδική Αραβία, ο Λίβανος, η Πορτογαλία, η Ελβετία, η Αγγλία, η Γαλλία, η Νότιος Κορέα, η Κύπρος, αλλά και η Αμερική. 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia