Το “One Day” του Netflix προβάλλει την Πάρο σε όλο τον κόσμο


Πολλά διεθνή ΜΜΕ (Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, Rolling Stone κ.ά,) παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο.

“Πρωταγωνίστρια” για μια ακόμα φορά η Πάρος και στο film tourism, αυτή τη φορά χάρη στη δημοφιλή σειρά “One Day” του Netflix που ήδη άρχισε να προβάλλεται και λαμβάνει παγκόσμια προβολή. Τα γυρίσματα είχαν γίνει στο νησί το Σεπτέμβριο του 2022 στην παραλία Σάντα Μαρία και σε άλλα σημεία του νησιού και καλύπτουν το 4ο επεισόδιο της σειράς.

Η νέα αυτή σειρά βασίζεται σε ένα ομώνυμο βιβλίο, όσο και μια ταινία. Συγγραφέας του μυθιστορήματος που κυκλοφόρησε το 2009 και έγινε best seller είναι ο David Nicholls, ενώ στην ταινία που βγήκε δύο χρόνια αργότερα στις κινηματογραφικές αίθουσες πρωταγωνίστησε η Anne Hathaway. Μάλιστα, η ταινία σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία, αφού απέφερε περίπου $60 εκατ. στο box office, με την παραγωγή της να στοιχίζει μόλις 15 εκατ. Πρόκειται για ένα δραματικό love story που αναμένεται να συγκινήσει τόσο αυτούς που έχουν διαβάσει το βιβλίο ή έχουν δει την ταινία, όσο και κάθε άλλο χρήστη που θα του δώσει μια ευκαιρία στο Netflix.

Πέρα από την υψηλή θεαματικότητα που ήδη γνωρίζει η σειρά, πολλά Μέσα Ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας, μεταξύ των οποίων τα Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, National World, Rolling Stone, Welwyn Hatfield Times, Radio Times, Independent και άλλα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά κ.λπ., παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο, διασφαλίζοντας μεγάλη προβολή στο κυκλαδίτικο νησί.

Διαβάστε ακόμη: Η Ελλάδα, επιτέλους, προσελκύει κινηματογραφικές παραγωγές... {alertInfo}

Σύμφωνα με στοιχεία και στατιστικές που συνέλεξε η MTC Group, εταιρεία Συμβούλων του Δήμου Πάρου, η επιλογή ενός τόπου για γυρίσματα ταινιών ή σειρών έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη ακόμα και για τις τοπικές κοινωνίες όσο διαρκούν τα γυρίσματα και, φυσικά, για την προβολή του προορισμού. Το δεύτερο, μάλιστα, πιστοποιείται και από τον ταξιδιωτικό όμιλο Expedia, ενώ σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό του Tendance  Hotellerie, “τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ένα ταξίδι (20%), ξεπερνώντας πλέον τα κοινωνικά δίκτυα (13%) και βρίσκεται ακριβώς πίσω από συστάσεις από φίλους ή συγγενείς (42%)”. Το ίδιο διαπιστώνει και μελέτη της TCI Research, σύμφωνα με την οποία, περίπου 80 εκατ. ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές.

Πηγή: traveldailynews.gr



Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia