WestJet. Ισως η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ever...

Αν υπήρχε ένα βίντεο που έγινε viral τα Χριστούγεννα του 2013, αυτό δεν ήταν άλλο από το "Christmas Miracle", της WestJet, του δεύτερου μεγαλύτερου αερομεταφορέα του Καναδά. 

Σε αυτό, ο Άγιος Βασίλης εμφανίζεται σε οθόνες φυσικού μεγέθους στις πύλες επιβίβασης στο Τορόντο και στο Χάμιλτον του Οντάριο και ρωτά πραγματικούς επιβάτες τι θέλουν για τα Χριστούγεννα, ενώ την ίδια στιγμή οι υπάλληλοι της WestJet κρατούν σημειώσεις στα παρασκήνια. 

Μόλις απογειώθηκαν τα αεροπλάνα, οι υπάλληλοι της WestJet -150 στο σύνολο- ξεκίνησαν έναν αγώνα δρόμου για να ψωνίσουν, να τυλίξουν και να μεριμνήσουν ώστε το σωστό δώρο να φθάσει στον σωστό επιβάτη. 

Όταν τα αεροπλάνα προσγειώθηκαν στο Κάλγκαρι λίγες ώρες αργότερα, τα χριστουγεννιάτικα δώρα -από κάλτσες, παιχνίδια, εσώρουχα μέχρι και μια μεγάλη τηλεόραση- εμφανίζονται από το πουθενά στο καρουζέλ των αποσκευών, πριν ακόμα βγουν οι βαλίτσες, προκαλώντας την έκπληξη των παρευρισκόμενων, που δεν μπορούν να πιστέψουν στα μάτια τους.

Το βίντεο με την συγκίνηση έκδηλη στα πρόσωπα των 250 ανυποψίαστων επιβατών που είδαν τις χριστουγεννιάτικες ευχές τους να παίρνουν σάρκα και οστά έκανε το γύρο του διαδικτύου. 

Ωστόσο, ο μεγάλος κερδισμένος ήταν η ίδια η WestJet, η οποία, ούσα άγνωστη μέχρι τότε στο διεθνές στερέωμα, θα κατάφερνε μονομιάς να γίνει είδηση σε κάθε γωνιά του πλανήτη. 

Μολονότι η καναδική εταιρεία ανέμενε όχι περισσότερες από 800.000 προβολές από το βίντεο, το Christmas Miracle ξεπέρασε τα 13 εκατομμύρια – αρκετά ώστε να επαναληφθεί τα κατοπινά χρόνια. Συνολικά το είδαν χρήστες από 200 χώρες, από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, την Ιαπωνία, την Πολωνία, μέχρι και τη Μαλαισία.

Διαβάστε ακόμηΗ ιστορία του Μινιόν...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia