Philadelphia. Πώς επέτυχε χάρη στο μάρκετινγκ και το branding...

Το Philadelphia Cream Cheese είναι λίγο-πολύ γνωστό σε όλο τον κόσμο. Αυτό που ωστόσο οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν είναι ότι το διάσημο κρεμώδες τυρί δεν έχει καμία σχέση με την Philadelphia, πρωτεύουσα της Πενσυλβάνια, όπως υποδηλώνει η επωνυμία.

Με απλά λόγια, το επίμαχο προϊόν, που σήμερα είναι το πιο ευπώλητο στην κατηγορία του, δεν παρασκευάστηκε ποτέ εκεί, αλλά στη Νέα Υόρκη… Ο λόγος είναι απλός: μάρκετινγκ (και φυσικά branding)!!! 

Διαβάστε ακόμη Τι είναι το debranding

Στη δεκαετία του 1880, όταν έκανε την εμφάνισή του το θρυλικό κρεμώδες τυρί (στην αρχή πωλείτο απλώς ως ‘’cream cheese’’, όμως με την παρέμβαση ενός οξυδερκούς εμπόρου τυριών μπήκε μπροστά ο γεωγραφικός προσδιορισμός), η περιοχή της Philadelphia φημιζόταν για τις φάρμες της και τα εκλεκτά κρεμώδη τυριά της. Αντιθέτως η Νέα Υόρκη φημιζόταν για την παραγωγή φθηνότερων υποκατάστατων.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το Philadelphia Cream Cheese, που έχει ταυτιστεί με μια ολόκληρη κατηγορία προϊόντος, ήταν από τα πρώτα branded τρόφιμα στον κόσμο. 

Ωστόσο η ιδιοφυία στο μάρκετινγκ δεν εξαντλείται στο branding, καθώς από της αρχές του 20ου αιώνα το εν λόγω προϊόν απευθύνθηκε με μεγάλη επιτυχία στις νοικοκυρές, διανέμοντας συνταγές σε εφημερίδες και περιοδικά (content marketing). 

Διαβάστε ακόμη Πώς ένα σούπερ μάρκετ αύξησε τις πωλήσεις φρούτων και λαχανικών κατά 151%


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia