Οταν η Uber επιστράτευσε drones για να διαφημιστεί...

Το 2016 μια έκπληξη περίμενε τους μεξικάνους οδηγούς που είχαν εγκλωβιστεί στις μποτιλιαρισμένες λεωφόρους της πόλης του Μεξικού. Αίφνης, μπροστά τους εμφανίστηκαν drones, τα οποία μάλιστα έφεραν διαφημιστικά μηνύματα…

The city would be for you, not 5.5 million cars” έγραφε η πινακίδα σε ένα drone, ενώ ένα άλλο έλεγε τα εξής: “Driving by yourself? This is why you can never see the volcanoes’’.

Ο ενορχηστρωτής αυτής της ιδιότυπης προωθητικής ενέργειας ήταν η Uber, η οποία με αυτό τον τρόπο επιθυμούσε να προβάλλει τις carpooling υπηρεσίες της, σε μια προσπάθεια να διπλασιάσει την παρουσία της στην Λατινική Αμερική μέχρι το 2018. 

Όπως αποκάλυψε τότε ο εκπρόσωπος Τύπου της Uber, η πρωτότυπη διαφημιστική εκστρατεία δεν θα επαναλαμβανόταν σε άλλες χώρες ή περιοχές, καθώς ένας επιμέρους στόχος της ήταν να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας (και μάλλον τα κατάφερε).

Διαβάστε ακόμη Οταν η κακή δημοσιότητα είναι... καλή


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia