Πολλά ξενοδοχεία είναι διατεθειμένα να πάνε το έξτρα μίλι, προκειμένου να εντυπωσιάσουν τους επισκέπτες τους. Μερικές φορές, ωστόσο, οι προσπάθειές τους δεν βρίσκουν ανταπόκριση. Σε ένα ξενοδοχείο λοιπόν η housekeeper δίπλωσε τις πετσέτες κατά τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματιστεί ένας κύκνος (!). Δυστυχώς για την ίδια, η επισκέπτρια παραπονέθηκε ότι δεν της αρέσουν οι κύκνοι… Αν θέλεις να παραπονεθείς, κάτι θα βρεις


«Με τσίμπησε ένα κουνούπι. Η μπροσούρα δεν έκανε καμία αναφορά για κουνούπια». Διαβάζοντας αυτή την κριτική, αντιλαμβανόμαστε γιατί συχνά πολλές εταιρικές μπροσούρες έχουν οδηγίες που απευθύνονται σε ηλιθίους.


Μιλώντας για ηλιθίους, ας δούμε μία ακόμα ‘’αστεία’’ κριτική: «Αγοράσαμε με 5 ευρώ Ray-Ban γυαλιά από έναν πλανόδιο. Αργότερα διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν αυθεντικά». Τι λες τώρα;


Στο ίδιο μήκος κύματος και η επόμενη κριτική, με αφορμή τη διάρκεια του ταξιδιού: «Μας πήρε εννέα ώρες για να επιστρέψουμε από την Τζαμάικα στην Αγγλία, ενώ για τους Αμερικανούς ήταν μόλις τρεις. Αυτό δεν είναι δίκαιο». Κυρία μου, η ζωή δεν είναι δίκαια, τι να κάνουμε;


Η επίσκεψη μιας οικογένειας σε υδάτινο πάρκο (waterpark) δεν ήταν τόσο ευχάριστη όσο θα περίμενε. Ο λόγος: κανένας δεν τους είπε ότι θα πρέπει να έχουν μαζί τα δικά τους μαγιό και τις δικές τους πετσέτες (!). Προφανώς, στα waterpark της περιοχής τους όλα αυτά τα παρέχει η εταιρεία…


Τα τηλέφωνα των ξενοδοχείων έχουν ένα συγκεκριμένο directory (συνήθως σου ζητούν να πατήσεις το 9 για να μιλήσεις με το front desk). Κάποιος πελάτης ωστόσο αγανάκτησε επειδή πληκτρολόγησε το 9 από το κινητό του (αντί για το τηλέφωνο του ξενοδοχείου) και δεν βρήκε κανέναν για να μιλήσει.

Διαβάστε επίσης Κριτικές για γέλια και για κλάματα