Τα τελευταία χρόνια οι fake κριτικές έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα. Περίπου το 1/3 των κριτικών στο TripAdvisor είναι fake, ενώ τώρα τελευταία και η Booking διεκδικεί ένα σεβαστό μερίδιο από δαύτες…

Υπάρχουν διάφορες ενδείξεις για να αντιληφθούμε ότι ένα ξενοδοχείο ίσως να «μαγειρεύει» τις κριτικές, προκειμένου να βελτιώσει τη βαθμολογία του. Σε αυτή την ανάρτηση θα παρουσιάσουμε μόνο δύο, καθώς ομολογώ ότι μου έκαναν εντύπωση όταν έψαχνα για ένα all inclusive ξενοδοχείο δίπλα στη θάλασσα.
Περιηγούμενος λοιπόν, κατέληξα σε ένα ξενοδοχείο 4* στην Εύβοια, το οποίο είχε αρκετά καλή βαθμολογία. Ωστόσο, διαβάζοντας τις κριτικές, πρόσεξα ορισμένες λεπτομέρειες, που θεωρώ ότι ίσως να αποτελούν ενδείξεις «μαγειρεμένων κριτικών».

Γιατί; Κυρίως για δύο λόγους: α) μέσα στο δίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου είχε δυσανάλογα πολλές κριτικές, κυρίως θετικές και κατά κάποιο τρόπο με αρκετά κοινά σημεία (όλοι δήλωναν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση, την πισίνα κ.λπ.), β) στις κριτικές υπήρχαν εξιδεικευμένοι όροι, που συνήθως δεν είναι γνωστοί από τον απλό χρήστη (π.χ. ποιος αναφέρει στην κριτική του ξενοδοχειακούς όρους όπως «premises» και «facilities»;).

Εξαιρετικό

Το ξενοδοχείο είναι υπέροχο με εξαιρετικά facilities, η πισίνα όλα τα λεφτά και όλο το προσωπικό αξιαγάπητο με εξαιρετική αύρα!!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για οικογένειες ακόμα και για μονοήμερες, αλλά και πολλές μέρες, ώστε να φορτίσουν οι μπαταρίες σας!

Διαβάστε λιγότερα

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2021

Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα


Απάντηση: πριν από 2 εβδομάδες

Αγαπητέ Επισκέπτη,

Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική και τα θερμά σας λόγια, τόσο για τις ανακαινισμένες εγκαταστάσεις, την υπέροχη πισίνα, όσο και για το προσωπικό μας που φροντίζει να κάνει όλους τους επισκέπτες να νιώθουν ασφαλείς. Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε και - γιατί όχι- να σας εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα στο μέλλον.

 

Με εκτίμηση,

Μαρία

General Manager


Ως δια μαγείας, μία αρνητική κριτική που αναρτήθηκε τη μέρα που κάηκε ο τόπος, και η Εύβοια μαζί, «σκεπάστηκε» σχεδόν αμέσως από δύο πεντάστερες...

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι η μάνατζερ του ξενοδοχείου απαντά σε όλες τις θετικές κριτικές με πανομοιότυπο τρόπο…



Αυτό από μόνο του, ακόμα και αν οι κριτικές δεν ήταν fake, ήταν αρκετό για να με αποτρέψει να προχωρήσω σε κράτηση...