Λένε ότι για να επιτύχεις την αριστεία στην εξυπηρέτηση θα πρέπει να φορέσεις τα παπούτσια του πελάτη σου. Με άλλα λόγια να μπεις στη θέση του, να σκεφτείς ωσάν να ήσουν εσύ ο πελάτης (empathize). Διότι μόνο τότε θα αντιληφθείς τις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες του.


Μία τέτοια εμπειρία έζησε μία φίλη και συνεργάτιδα, σε μία ταβέρνα στη Σκιάθο, όπου είχε ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους. Όταν, αγχωμένη επειδή θα ξέμενε από μπαταρία, αναζήτησε μια πρίζα για να φορτίσει το κινητό της, ένας υπάλληλος προθυμοποιήθηκε και της έφερε στο τραπέζι ένα power-bank.  

Αυτό ήταν! Με μια απλή -και σχετικά ανέξοδη- χειρονομία κερδίζεις έναν πελάτη (για την ιστορία το φαγητό ήταν πολύ καλό, αλλά προφανώς αυτό πέρασε σε δεύτερη μοίρα)…