Ποια από τις δύο διαφημίσεις κινητών τηλεφώνων πιστεύετε ότι είναι πιο ελκυστική (και συνάμα πιο αποτελεσματική);


Προφανώς, θα επιλέξετε τη δεύτερη. Ορθώς!!

Μια από τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης είναι «μην πουλάς χαρακτηριστικά, πούλα ωφέλειες, πούλα αποτελέσματα, πούλα εμπειρίες».

Ακριβώς αυτό κάνει η δεύτερη «λιτή» διαφήμιση, που μας παρέχει ελάχιστες πληροφορίες, αυτή της Apple, σε αντίθεση με την πρώτη που μας «κουράζει» με πληθώρα χαρακτηριστικών του κινητού τηλεφώνου.

Διαβάστε επίσης Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα, αγοράζουν ωφέλειες...

Και για να την κάνει πιο πιστευτή, χρησιμοποιεί τη φωτογραφία που τράβηξε ένας κανονικός άνθρωπος – αν μπορεί να το κάνει η Liz, μπορεί να το κάνει ο καθένας. Το αυθεντικό, το πραγματικό πουλάει, όπως πουλάνε και τα πρόσωπα στις φωτογραφίες.