Πριν από χρόνια, σε ξενοδοχείο στο Ντένβερ μία ομάδα από υψηλόβαθμα στελέχη της Marriott έκαναν μια παρουσίαση σε μια ομάδα στελεχών της United Airlines. Τα χρόνια εκείνα η Marriott κονταροχτυπιόταν με μικρά ξενοδοχεία προκειμένου να διεκδικήσει ένα σεβαστό κομμάτι από την πίτα της διανυκτέρευσης των πιλότων και αεροσυνοδών των διαφόρων αεροπορικών εταιρειών.


Καθώς ο διευθυντής πωλήσεων ανέλυε τα οφέλη της συνεργασίας με την Marriott, χτύπησε το κινητό του τηλέφωνο, που είχε στην τσέπη του. Αρχικά το αγνόησε και συνέχισε την παρουσίαση, όμως όταν αντιλήφθηκε ότι είχε αποσπαστεί η προσοχή των συμμετεχόντων, βγάζει το τηλέφωνο από την τσέπη και, προς έκπληξη όλων, απαντάει.

Τη στιγμή εκείνη, τα στελέχη της Marriott είχαν μείνει χωρίς λόγια. Όχι μόνο είχε ξεχάσει ο διευθυντής να κλείσει το κινητό, αλλά θα το απαντούσε κιόλας εν μέσω μιας κρίσιμης παρουσίασης, προς μεγάλη απογοήτευση των στελεχών της United Airlines.

Μόλις απάντησε στην κλήση, κοίταξε τον senior executive της United Airlines και χαμογελώντας του λέει: «Συγγνώμη κύριε. Εχω τον Bill Marriott στο τηλέφωνο. Θα ήθελε ο ίδιος να σας ζητήσει να συνεργαστούμε».

Ηθικό δίδαγμα

Η ηγεσία της επιχείρησης πρέπει πάντα να είναι ορατή και προσβάσιμη στους συνεργάτες και τους πελάτες. Με αυτό τον τρόπο αντιλαμβάνεται άμεσα τι συμβαίνει έξω στην αγορά, αλλά και περνάει ένα μήνυμα: «Είστε σημαντικοί για εμάς».

Διαβάστε επίσης τους 12 Κανόνες Επιτυχίας του Bill Marriott για κάθε μάνατζερ-επιχειρηματία

Για την ιστορία, η Marriott εκείνη τη μέρα κέρδισε την πώληση…