«Το μάρκετινγκ είναι σαν το σεξ. Ο καθένας νομίζει ότι είναι καλός σε αυτό».


Μια φράση που δυστυχώς αποτυπώνει σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα. Στελέχη επιχειρήσεων, CEO ή μάνατζερ, αλλά και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες καυχιόνται ότι είναι γνώστες του μάρκετινγκ, όταν στην πραγματικότητα μπορεί να μην γνωρίζουν πολλά πράγματα γι’ αυτό.

Νομίζουν ότι ξέρουν τον πελάτη, τις ανάγκες και επιθυμίες του, τη γνώμη που έχουν για την εταιρεία, όταν στην πραγματικότητα έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Τρανταχτές αποτυχίες νέων προϊόντων ή και ολάκερων επιχειρήσεων το επιβεβαιώνουν περίτρανα.

Αρκετοί δε από αυτούς ταυτίζουν το μάρκετινγκ με τη διαφήμιση, την προβολή και τις πωλήσεις... 

Με απλά λόγια, κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου όσον αφορά το μάρκετινγκ (αλλά και το σεξ...).