To 2019, όταν ένα αθλητικό παπούτσι Nike που φορούσε ένας μπασκετμπολίστας του NBA, σκίστηκε, η εικόνα έκανε τον γύρο του διαδικτύου, πλήττοντας ακόμα και την χρηματιστηριακή αξία της μετοχής της Nike.


Η «αστοχία» μιας επιχείρησης μπορεί να αποτελέσει όπλο στα χέρια του ανταγωνισμού, "εμπλουτίζοντας" την διαφημιστική του καμπάνια. Αυτό ακριβώς έπραξαν τα Sketchers, όταν έβγαλαν μία ολοσέλιδη καταχώρηση σε εφημερίδα, όπου τρόλαραν το διάσημο σλόγκαν της Nike, μετατρέποντας το σε «just blew it» (απλώς έσκασε), κλείνοντας με την υπενθύμιση ότι εμείς δεν θα χωρίσουμε ποτέ (we wont split on you)…

Εξαιρετική διαφήμιση!