Η Apple, ο τεχνολογικός κολοσσός η χρηματιστηριακή αξία του οποίου ξεπερνάει τα δύο τρις. δολάρια, μηνύει μία start-up που απασχολεί μετά βίας 5 άτομα και η οποία ως σήμα έχει ένα αχλάδι. Η εν λόγω εταιρεία ονομάζεται Prepear και ουσιαστικά λειτουργεί ένα app για συνταγές μαγειρικής.

Μολονότι το αντικείμενό της δεν έχει καμία σχέση με αυτό της Apple, αυτό δεν εμπόδισε την τελευταία να υποβάλλει μήνυση ισχυριζόμενη ότι το αχλάδι της προσομοιάζει του διάσημου μήλου και κατά κάποιο τρόπο μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό.

Ο ιδρυτής της Prepear, Russell Monson, στράφηκε στα social media, συγκεντρώνοντας υπογραφές (μέχρι στιγμής έχει 230.000 υπογραφές, από 71.000 πριν δύο εβδομάδες) προκειμένου να ευαισθητοποιήσει το κοινό ώστε να εναντιωθεί σε αυτή πολιτική της Apple

Όπως διατείνεται, η Apple με αυτό τον τρόπο συστηματικά εξοντώνει οικονομικά, σέρνοντας τες στα δικαστήρια, μικρές εταιρείες που ως λογότυπο έχουν κάποιο φρούτο, ασχέτως αν δραστηριοποιούνται σε τελείως άσχετο χώρο. Οι περισσότερες από αυτές είτε αλλάζουν λογότυπο (μία εξίσου πολυδάπανη διαδικασία) ή βγαίνουν εκτός αγοράς.

Κλείνοντας, υπόσχεται ότι η εταιρεία του θα το παλέψει όχι μόνο για να μην αλλάξει το λογότυπο, αλλά και να στείλει ένα μήνυμα στις μεγάλες εταιρείες που κάνουν bulling στις μικρές.