Η τεχνική πωλήσεων AIDA αναφέρεται στην προσπάθεια της απόσπασης της προσοχής του χρήστη (attention/awareness), της διέγερσης του ενδιαφέροντος (interest) και της επιθυμίας (desire) και τέλος της παρακίνησης σε δράση (action). 
Το εν λόγω μοντέλο, ωστόσο, που είναι αρκετά διαδεδομένο στο χώρο των πωλήσεων και της διαφήμισης, μπορεί να αποβεί χρήσιμο και για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, όπως φαίνεται και από το παράδειγμα που ακολουθεί:
Attention. Εχετε μόλις πέντε δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή του χρήστη που μόλις «προσγειώθηκε» στο site σας. Η Marriott, για παράδειγμα, το πετυχαίνει αυτό χρησιμοποιώντας μοναδικές φωτογραφίες, που ανανεώνονται κάθε εβδομάδα, με την επιλογή «find a hotel» να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στην κεντρική σελίδα και με πληθώρα από links που ταιριάζουν με τις ανάγκες και επιθυμίες των χρηστών - δείτε την ιστοσελίδα εδώ.
Interest. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι εύκολη στην πλοήγηση και έχει κάτι ενδιαφέρον, που θα παρακινήσει τον χρήστη που αναζητά ένα ξενοδοχείο σαν το δικό σας να παραμείνει και να μην αποσκιρτήσει. Η Marriott έχει το «This week's top offers». 
Desire. Μέσα από την παράθεση ελκυστικών φωτογραφιών και βίντεο, αλλά και ιστοριών (storytelling), όχι απαραίτητα μόνο για το ξενοδοχείο (κάνοντας scroll στην ιστοσελίδα της Marriot, ο χρήστης αντικρίζει τα διάφορα brands του ομίλου) αλλά και για τον προορισμό, δημιουργείται η επιθυμία στον χρήστη να μάθει περισσότερα και εν τέλει να πάρει την απόφαση.
Action. Για να παρακινήσετε τον χρήστη σε δράση, ενσωματώστε σε περίοπτη θέση ένα call to action (π.χ. «Κάνε κράτηση τώρα»). Μπορείτε να επιστρατεύσετε και ένα δέλεαρ (π.χ. έκπτωση ή έξτρα παροχές) για όσους προχωρήσουν στην κράτηση τώρα, ενθυμίζοντάς τους ταυτόχρονα ότι η προσφορά ισχύει μόνο για λίγες μέρες ή για περιορισμένο αριθμό δωματίων.