Παραδοσιακά ο χώρος της εστίασης προσέλκυε φιλόδοξους επιχειρηματίες, που πίστευαν ότι θα βγάλουν εύκολο χρήμα, πολλοί από τους οποίους όμως σύντομα θα διαπίστωναν την σκληρή πραγματικότητα και θα αποχωρούσαν.
Ο σοφός μας ο λαός συνηθίζει να λέει ότι «όλα είναι θέμα μάρκετινγκ» και δυστυχώς ή ευτυχώς η εστίαση δεν αποτελεί εξαίρεση. 
Σήμερα δεν αρκεί να είσαι ένας καλός μάγειρας, ζαχαροπλάστης, barista ή φούρναρης. Αυτό δεν θα σε κάνει αυτόματα έναν καλό και επιτυχημένο επιχειρηματία.
Στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε, η παροχή ενός καλού προϊόντος από μία ευγενική υπάλληλο ίσως να μην αρκεί. Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η απόκτηση γνώσεων μάρκετινγκ, όπως:
Ø Σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε και τι ανάγκες έχει αυτό.
ØΠώς να δημιουργήσουμε και να αξιοποιήσουμε βάσεις δεδομένων.
Ø Με ποιο τρόπο να διαχειριστούμε τα παράπονα.
Ø Πώς να τιμολογήσουμε και να προβάλλουμε έξυπνα το προϊόν μας.
Ø Πώς να κάνουμε έρευνα.
Ø Ποια είναι η αξία των ευμενών και όχι μόνο, κριτικών στο διαδίκτυο.
Ø Με ποιο τρόπο θα αξιοποιήσουμε το e-mail marketing.
Ø Πώς να εμφανιζόμαστε ψηλά στη μηχανή αναζήτησης.
Ø Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας ταιριάζουν και πώς θα τα αξιοποιήσουμε.
Ολες αυτές οι πρακτικές μάρκετινγκ παρουσιάζονται, μεταξύ άλλων, με απλό, κατανοητό και πρακτικό τρόπο, στην 2η επικαιροποιημένη έκδοση του βιβλίου Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση, προκειμένου ο φοιτητής της επισιτιστικής σχολής και ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, φούρνου, ζαχαροπλαστείου, μπαρ, καφέ κ.λπ. να αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια και να σταθεί με αξιώσεις στο χώρο του.