Πώς μπορεί μια επιχείρηση να ενθαρρύνει το word of mouth (από στόμα σε στόμα σε στόμα επικοινωνία); Πολλές επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει πρωτότυπους και ανέξοδους τρόπους για να κάνουν το κοινό να μιλά γι' αυτές. Τέσσερις από τις πιο πετυχημένες στρατηγικές word of mouth είναι οι εξής:

1) Hilton Doubletree Hotel
To 2017 τα ξενοδοχεία Hilton Doubletree hotel, εγκαινίασαν μια ιδιαίτερη «surprise and delight»  πρωτοβουλία: κατά το check-in έδιναν ένα ζεστό σοκολατένιο μπισκότο σε κάθε έναν επισκέπτη.  
Υπολογίστηκε ότι κάθε μέρα δίνονταν 75.000 μπισκότα, με το 34% των επισκεπτών να μεταφέρει την θετική του προδιάθεση στο διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, κάθε μέρα γίνονταν 25.000 αναφορές στα social media. Αρκετά καλά, αν συνυπολογιστεί ότι το κόστος μονάδας δεν ξεπερνούσε τα 20 cents.

2) Skips Chicken
Το Skips Chicken είναι ένα συνηθισμένο μπεργκεράδικο στην Καλιφόρνια. Σε αυτό, όμως, που διαφέρει από τα υπόλοιπα είναι στο ότι όταν ο σερβιτόρος σου φέρνει το λογαριασμό, κρατάει στα χέρια του μια τράπουλα. Ο πελάτης διαλέγει μία κάρτα. Αν είναι ο τζόκερ, τότε φεύγει χωρίς να πληρώσει.
Ο ιδιοκτήτης του υπολόγισε ότι κάθε μέρα κερδίζουν 4 πελάτες, με αποτέλεσμα το 2% των συνολικών λογαριασμών να δίνεται τσάμπα. Ωστόσο, η δημοσιότητα που απορρέει από αυτό, με τους πελάτες που έχουν κερδίσει να κάνουν τις σχετικές αναρτήσεις, υπερκαλύπτει κατά πολύ τη «ζημιά».

3) The Neptune Theatre
Το 1973 ο John Neville ανέλαβε ως διευθυντής στο Neptune Theatre. Κάθε φορά που έτρεχε μία καινούρια παράσταση, μοίραζε δωρεάν εισιτήρια σε ντόπιους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι, σε αντάλλαγμα, θα «διαφήμιζαν» την κάθε παράσταση στους επιβάτες τους. Μόλις δύο χρόνια μετά, οι συνδρομές είχαν διπλασιαστεί.

4) Penn & Teller
Κάθε σόου του Penn & Teller τελειώνει με πανομοιότυπο τρόπο. Οι μάγοι συγκεντρώνονται στο φουαγιέ για να χαιρετίσουν τους θεατές. Τραβάνε σέλφι, κάνουν χειραψίες και απαντούν σε ερωτήσεις. Κάθε βράδυ, 200 πελάτες φεύγουν με μία ιστορία για να διηγηθούν. Σήμερα είναι το πιο δημοφιλές σόου στην ιστορία του Las Vegas.