"Αν είστε ικανοποιημένοι, πείτε το στους φίλους σας. Αν όχι, πείτε το σε μας".

Εξαιρετική και ευφάνταστη πινακίδα σε φάρμα στο Οχάιο, που όχι μόνο ενθαρρύνει το word of mouth, αλλά την ίδια στιγμή ενθυμίζει στους πελάτες να εκφραστούν και να παραπονεθούν στο προσωπικό, αν είναι δυσαρεστημένοι.

Μην ξεχνάμε ότι το 95% των δυσαρεστημένων πελατών δεν παραπονείται, απλώς αποχωρεί.

Οπότε, αν θέλετε να πείσετε τους πελάτες σας ότι η γνώμη τους μετράει, ένα τέτοιο μήνυμα θα ήταν το ιδανικό.