Νο 3. Τι έκανε ο σερβιτόρος ξενοδοχείου για να ικανοποιήσει έναν πελάτη...


Τις τελευταίες μέρες της χρονιάς που φεύγει θα ταξιδέψουμε πίσω στο χρόνο για να δούμε τις 5 πιο δημοφιλείς αναρτήσεις του μπλογκ marketing tips, που αισίως μετράει εννέα χρόνια ζωής. Στο Νο 3 μια απίστευτη ιστορία άψογης εξυπηρέτησης από, πού αλλού, τα Ritz-Carlton...

Πριν από λίγα χρόνια, ένας σερβιτόρος στο Ritz, στο Ντουμπάι, της ομώνυμης αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων, κρυφάκουσε έναν επισκέπτη να λέει στην καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι σύζυγό του ότι ήταν ντροπή που δεν μπορούσε να την πάει κάτω στην ειδυλλιακή παραλία.
Ο σερβιτόρος αμέσως ενημέρωσε το τμήμα συντήρησης και την επόμενη μέρα είχε φτιαχτεί μία ξύλινη ράμπα που έφθανε μέχρι την παραλία, που οδηγούσε σε μία ειδικά σχεδιασμένη τέντα προκειμένου το ζευγάρι να δειπνήσει.
Στην εν λόγω αλυσίδα, που συνιστά case study για την παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης, οι υπάλληλοι μπορούν να ξοδέψουν έως 2.000 δολάρια προκειμένου να ικανοποιήσουν έναν επισκέπτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου έμαθε για το συμβάν αφού είχε ήδη κατασκευαστεί η ράμπα...


Η ανάρτηση έγινε την Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia