Ferrero Rocher. Οταν το branding βλάπτει το περιβάλλον...


Τα αγαπημένα σοκολατάκια Ferrero Rocher, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις γιορτές των Χριστουγέννων, έχουν προκαλέσει την μήνιν των περιβαντολογικών οργανώσεων, καθώς η συσκευασία τους σε μεγάλο βαθμό δεν ανακυκλώνεται.
Εχει υπολογιστεί ότι το 89% στη συλλεκτική συσκευασία των 359 γρ. πάει στα σκουπίδια καθώς προέρχεται από μη ανακυκλώσιμο πλαστικό και αλουμινόχαρτο. Το μοναδικό μέρος της συσκευασίας που δύναται να ανακυκλωθεί είναι η χάρτινη θήκη και το χρυσό πλαστικό πάνω στο οποίο τοποθετούνται τα σοκολατάκια.
Η εταιρεία υπεραμύνθηκε των πρακτικών της διατεινόμενη ότι η συσκευασία της συμβάλλει στη διατήρηση της φρεσκάδας και της ποιότητας των προϊόντων της. Χάρη σε αυτή την εκλεπτυσμένη συσκευασία, που τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, προφυλάσσεται το προϊόν κατά τη διανομή του στα καταστήματα ή στα σπίτια των καταναλωτών. Ισχυρίστηκε, μάλιστα, ότι πολλοί καταναλωτές επαναχρησιμοποιούν το κουτί.
Σαν να μην έφθανε αυτό, συγκριτικά πάντα με τις ανταγωνιστικές μάρκες, η αναλογία του βάρους της συσκευασίας με το καθαρό βάρος που έχουν τα σοκολατάκια είναι η δυσμενέστερη, με το 43% του συνολικού βάρους ενός κουτιού Ferrero Rocher Collection των 359 γρ. να ζυγίζει μόνο η συσκευασία.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia