Οι υπηρεσίες συνήθως καταναλώνονται μαζικά. Η ταυτόχρονη παρουσία άλλων πελατών μπορεί να επηρεάσει, θετικά ή αρνητικά, την εμπειρία ενός πελάτη. Αυτό είναι κάτι που προσπαθεί να διαχειριστεί η Japan Airlines, όσον αφορά τουλάχιστον το σκέλος της δυσάρεστης εμπειρίας, η οποία καθιέρωσε ένα εργαλείο για την ''έξυπνη'' επιλογή θέσεων.
Τι ακριβώς έκανε; Πρόσθεσε ένα εργαλείο στο διαδικτυακό της σύστημα κράτησης εισιτηρίων που θα απεικονίζει σε ποιες θέσεις τους αεροπλάνου κάθονται μικρά παιδιά.   
Η λειτουργία του είναι πολύ απλή: στο διάγραμμα θέσεων του συστήματος κρατήσεων θα εμφανίζεται αυτόματα ένα εικονίδιο παιδιού, το οποίο θα ενημερώνει τους επιβάτες πού έχει γίνει κράτηση για παιδί ηλικίας από οκτώ ημερών έως δύο ετών. Σύμφωνα με την εταιρεία, με αυτό τον τρόπο οι επιβάτες θα γνωρίζουν πού θα κάθεται ένα παιδί, το οποίο, υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσε να μην είναι ο καλύτερος συνταξιδιώτης.
Σπεύδει, ωστόσο, να παραδεχθεί ότι αυτό το εργαλείο έχει τρωτά σημεία, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν η κράτηση με παιδί γίνει μεταγενέστερα.
Η ενέργεια αυτή έχει διχάσει το κοινό και τους χρήστες του διαδικτύου. Αρκετοί είναι αυτοί που την επικροτούν, καθώς το κλάμα ενός μωρού μπορεί να είναι άκρως ενοχλητικό σε μια πολύωρη πτήση. Αλλοι, πάλι, στηλιτεύουν αυτή την πρωτοβουλία, την οποία χαρακτηρίζουν ρατσιστική, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα θα μπορούσε να επιλυθεί με τη χρήση ακουστικών ακύρωσης θορύβου.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργείται μία εφαρμογή που σχετίζεται με την επιλογή "ευνοϊκής" θέσης. Πριν λίγα χρόνια, η KLM ανακοίνωσε την υπηρεσία Meet and Seat, σύμφωνα με την οποία κάθε επιβάτης θα μπορεί να επιλέξει τον συνεπιβάτη που θα κάτσει δίπλα του, απλώς βλέποντας -μέσω των κοινωνικών δικτύων- τα προφίλ, τα ενδιαφέροντα και τα πρόσωπα των άλλων επιβατών, που έχουν αποδεχθεί να συμμετέχουν στη νέα υπηρεσία. Σύμφωνα με την εταιρεία, η δυνατότητα επιλογής της θέσης –μέσω της αλληλεπίδρασης (και ό,τι ήθελε προκύψει) των συνεπιβατών- θα καθιστούσε το ταξίδι πιο ευχάριστο και πιο διασκεδαστικό.