5 marketing tips για μικρά ξενοδοχεία και εστιατόρια (Μέρος 4ο)



 Ας δούμε, σήμερα, πέντε ακόμη έξυπνες (και προσιτές) στρατηγικές μάρκετινγκ για ιδιοκτήτες μικρομεσαίων ξενοδοχείων και εστιατορίων, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί:

1.  Καταχωρίστε την επιχείρηση στο Google My Business

Η Google αποτελεί συνήθως το σημείο εκκίνησης για κάθε αναζήτηση για τουριστικά αγαθά και όχι μόνο. Ως εκ τούτου, η επιχείρηση θα πρέπει να έχει παρουσία εκεί, στη σελίδα Google My Business, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη ενημέρωση στον κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. τιμές, φωτογραφίες, κριτικές). H διαδικασία καταχώρισης είναι πολύ απλή και απολύτως ανέξοδη (μην παρασυρθείτε από ‘’θαυματοποιούς’’, που θα σας χρεώσουν 30-40 ευρώ για δουλειά 15 λεπτών).

2.  Αναβαθμίστε την ιστοσελίδα σας

Δημιουργήστε μία ιστοσελίδα φιλική προς τον χρήστη. Πέρα από ρεαλιστικές φωτογραφίες και σύντομα βίντεο, μεριμνήστε ώστε ο χρήστης να βρει εύκολα αυτό που συνήθως ψάχνει. Φροντίστε ώστε τα call to action κουμπιά να είναι σε εμφανές σημείο και η μηχανή κράτησης να μπορεί να συμπληρωθεί εύκολα. Μία «στιβαρή» ιστοσελίδα θα αποτρέψει πολλούς χρήστες να φύγουν ή να κάνουν κράτηση μέσω των online τουριστικών πρακτόρων.

3.  Κάντε remarketing

Σπάνια οι χρήστες προχωρούν στην κράτηση κατά την επίσκεψή τους σε μία ιστοσελίδα. Συνήθως συνεχίζουν την περιήγησή τους σε άλλους ιστότοπους ή απλώς η προσοχή τους αποσπάται (π.χ. από ένα τηλεφώνημα). Ως εκ τούτου, φροντίστε, μέσα από τα cookies, να τους ακολουθείτε, για ένα διάστημα, ώστε να διατηρήσετε την εικόνα του ξενοδοχείου σας φρέσκια στο μυαλό τους. Χάρη στο remarketing, τα διαφημιστικά σας μηνύματα, που ενίοτε ‘’εσωκλείουν’’ και κάποια έκπτωση, έρχονται να ενθυμίσουν στον χρήστη την προσφορά σας.

4.  Εκπονήστε έρευνα ικανοποίησης των πελατών σας

Ζητήστε από τους πελάτες να σας αξιολογήσουν. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις διαδικασίες σας, αλλά και να εισαγάγετε νέες υπηρεσίες που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας. Συν τοις άλλοις, μπορεί να εντοπίσετε πελάτες που έμειναν δυσαρεστημένοι από τις υπηρεσίες, οι οποίοι, για διάφορους λόγους ο καθένας, δεν θα εξέφραζαν τη δυσαρέσκειά τους εξ αρχής.

5.  Κάντε προσφορές σε influencers και μη

Προσκαλέστε travel bloggers ή δημοσιογράφους που καλύπτουν τον τομέα του τουρισμού ή της εστίασης, με την ελπίδα αυτοί να εκθειάσουν την εταιρεία σας. Προχωρήστε σε εκπτώσεις σε επιλεγμένους πελάτες, όπως όσους επισκέπτονται το ξενοδοχείο ή το εστιατόριο σας για πρώτη φορά, όσους είναι τακτικοί επισκέπτες, όσους διαμένουν αρκετές ημέρες. Μπορείτε, επίσης, για περιορισμένο χρονικό διάστημα να ανεβάζετε προσφορές (flash sales) στην ιστοσελίδα σας.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia