Αρθρο του Forbes παροτρύνει τους Αμερικανούς τουρίστες να επισκεφθούν την Ελλάδα όχι το καλοκαίρι, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά το χειμώνα.


Η συντάκτρια του άρθρου, εμφανώς μαγεμένη από τα χειμερινά θέλγητρα της Ελλάδας, εκθειάζει τη χώρα μας, που δυστυχώς έχει τοποθετηθεί στο μυαλό του Αμερικανού τουρίστα και όχι μόνο, ως ο απόλυτος καλοκαιρινός προορισμός. Τονίζει μάλιστα ότι αυτή την εποχή ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει μία αυθεντική εμπειρία, να εξερευνήσει τη χώρα ως ντόπιος.
Συγκεκριμένα σημειώνει ότι αυτή την εποχή δεν παρατηρούνται ουρές στην Ακρόπολη, ενώ το κλίμα είναι ήπιο, επιτρέποντας στους επισκέπτες να γευματίσουν στο ύπαιθρο και να απολαύσουν το περπάτημά τους κατά μήκος της ακτογραμμής. Μάλιστα χαρακτηρίζει τον καιρό στα μέσα Ιανουαρίου «σαν μία τέλεια ανοιξιάτικη μέρα».

Αναφέρεται, επίσης, στην σχετικά εύκολη πρόσβαση, καθότι μπορεί κάποιος να ταξιδέψει χωρίς στάση από τις ΗΠΑ με την Emirates με τιμές που δεν ξεπερνούν τα 1.100 δολάρια, ενώ δεν παραλείπει να εκθειάσει την Αράχοβα, για τους λάτρεις του σκι, η οποία παραπέμπει σε «χριστουγεννιάτικο χωριό».
Δηλώνει εντυπωσιασμένη από  το ταξίδι στον Παρνασσό. «Καθώς ανεβαίνεις το βουνό προς το χιονοδρομικό κέντρο, κυριολεκτικά βλέπεις τις εποχές να εναλλάσσονται μπροστά στα μάτια σου. Από μια διαδρομή με πράσινους γκρεμούς και ένα κλίμα που θυμίζει άνοιξη, μπορείς να συναντήσεις χειμωνιάτικο καιρό με χιόνια μέσα σε 30 λεπτά, και αναπόφευκτα αναρωτιέσαι πώς είναι δυνατόν να είσαι στην ίδια χώρα».

Η συντάκτρια, τέλος, εξυμνεί το ελληνικό φαγητό, το κρασί (μάλιστα αναφέρει ότι «η Ελλάδα είναι μία από τις πιο παλιές περιοχές παρασκευής κρασιού στον κόσμο και μία από τις πρώτες παραγωγούς κρασιού στην Ευρώπη») και το ούζο, ενώ προτρέπει τους επισκέπτες να επισκεφθούν, πέρα από τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, συγκεκριμένα οινοποιία, ποτοπωλεία, μπαρ και ταβέρνες, καθώς και πόλεις που φημίζονται για το αποκριάτικο καρναβάλι τους.