Πρόκειται για μία από τις ιστορίες που διδάσκονται
σε σεμινάρια εξυπηρέτησης πελατών και κοσμούν κάθε σοβαρό βιβλίο για το
τουριστικό μάρκετινγκ. Ιστορίες που καταδεικνύουν πώς εταιρείες όπως η Ritz–Carlton έχουν δημιουργήσει την απόλυτη κουλτούρα
εξυπηρέτησης του επισκέπτη – στην εν λόγω εταιρεία ένας υπάλληλος μπορεί να
ξοδέψει μέχρι 2.000 δολάρια προκειμένου να ικανοποιήσει έναν δυσαρεστημένο
επισκέπτη.
Μία οικογένεια, λοιπόν, που θα διέμενε στο ξενοδοχείο
Ritz-Carlton,
στο Μπαλί, είχε στις βαλίτσες της ένα συγκεκριμένο τύπο γάλακτος και αβγών, καθότι
ο γιος τους υπέφερε από διατροφικές αλλεργίες. Για κακή τους τύχη, μόλις
αφίχθησαν, διαπίστωσαν ότι τα αυγά είχαν θρυμματιστεί και το γάλα είχε ξινίσει.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuCzN2hsjXMOt2gsCVvAJGkQxRiOISsf-JZWm-40X8gRjY-mxn6NeGfynvztbBw3vLvy02c0hb0pHyWBSNdAi96IncSQeYVBDkCbBqkHoVnIuIFX8s3bySmtQhUx8rTa5Jn8OhR5g_YEtd/s400/782765_17080310180054859980.jpg)
Δεν προκαλεί έκπληξη που η εν λόγω αλυσίδα, σύμφωνα με έρευνες, έχει τους πιο ευτυχισμένους επισκέπτες στον κόσμο.