Για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία των McDonalds  το σήμα της τοποθετήθηκε, σε τουλάχιστον 100 καταστήματά της αλλά και στα εταιρικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανάποδα ως ωδή στην Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας, που γιορτάστηκε εχθές. Ως εκ τούτου, οι χρυσές αψίδες έδωσαν τη θέση τους στο γράμμα W (women).

Όπως δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, η McDonalds, όπου στα καταστήματά της στην Αμερική έξι στους 10 μάνατζερ είναι γυναίκες, προχωρά σε αυτή την κίνηση «προς τιμήν των εξαιρετικών επιτευγμάτων προερχόμενων από το γυναικείο φύλο».

Η πρωτοβουλία αυτή της αμερικάνικης αλυσίδας, που απασχολεί περίπου 370.000 γυναίκες μόνο στην Αμερική, προκάλεσε την αγανάκτηση πολλών χρηστών του διαδικτύου, που ζητούν από την εταιρεία να κάνει περισσότερα για τις γυναίκες και να μην περιοριστεί σε επικοινωνιακά τεχνάσματα.