Breastaurants. Η νέα τάση στο χώρο της εστίασης

Το μενού είναι προσεγμένο, τα κατεψυγμένα υλικά αποφεύγονται και γίνονται προσπάθειες να ταιριάζει στα γούστα των νέων ανθρώπων που δείχνουν ολοένα και πιο αυξημένο ενδιαφέρον για καλομαγειρεμένο φαγητό και καλή βαρελίσια μπύρα. Ε, καλά τώρα, θα πει κάποιος. Αυτό το προσφέρουν τα περισσότερα εστιατόρια.
Ωστόσο, η διαφοροποίηση στα επονομαζόμενα breastaurants (σύντμηση των λέξεων breast και restaurants), τα οποία διανύουν τη χρυσή τους εποχή στις ΗΠΑ, όπως μπορείτε να φανταστείτε, είναι στην εξυπηρέτηση, καθότι απασχολούνται νέες, όμορφες και χυμώδεις κοπέλες, ελαφρά ενδεδυμένες. Ως εκ τούτου, η βασική αγορά-στόχος, περίπου το 75%, είναι άνδρες που λατρεύουν μια καλή παγωμένη μπύρα και ένα σάντουιτς με φρέσκα υλικά.
Η αρχή έγινε τη δεκαετία του ’80 με τα γνωστά σε όλους μας Hooters, τα οποία έδειξαν το δρόμο σε μια σειρά από αλυσίδες εστίασης, οι οποίες, προσλαμβάνοντας σέξι σερβιτόρες με πληθωρικό μπούστο, κοντές φούστες, σορτς ή καλσόν, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο καιρό, σε αντίθεση με παραδοσιακές αλυσίδες, όπως τα Olive Garden και τα TGI Friday's, που γνωρίζουν κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις τους.
Ενδεικτικά, σε ένα από τα πιο γνωστά εστιατόρια του είδους, το Titled Kilt, οι σερβιτόρες είναι ντυμένες με κοντές καρό φούστες  και με λευκά πουκάμισα, εμπνευσμένες από  τα ρούχα που φορούσαν οι μαθήτριες στα καθολικά σχολεία.

Ωστόσο, το μόνο μελανό σημείο είναι ότι πολλοί άνδρες δεν μπορούν να συγκρατήσουν τις ορμές τους. Αυτό καταδεικνύει και έρευνα, σύμφωνα με την οποία το 80% των εργαζομένων έχει πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης.
Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia