Διαφοροποίηση με μπότες και σορτσάκι...

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να διαφοροποιηθεί μία επιχείρηση. Ενας από αυτούς, ιδιαίτερα όταν το προς πώληση προϊόν είναι λίγο-πολύ ομοιογενές, είναι το προσωπικό. Ένα κλασικό παράδειγμα διαφοροποίησης με βάση το προσωπικό αποτέλεσε το Log Lodge Tavern.

Το 1940, το Log Lodge Tavern κοντά στο αεροδρόμιο του Ντάλας, παρουσίασε μια πρωτότυπη εκδοχή της κλασικής εμπειρίας drive-in: άνδρες σερβιτόροι-“carhops” ντυμένοι με σορτσάκια και καουμπόικες μπότες.

Η κουλτούρα των drive-in diners στις ΗΠΑ άνθισε από τη δεκαετία του ’30 και κορυφώθηκε στα ’50s–’60s. Οι ''carhops'' (συνήθως κοπέλες με rollerskates) ήταν εμβληματικό στοιχείο αυτών των χώρων.

Η ιδέα γεννήθηκε όταν μια γυναίκα παραπονέθηκε ότι δεν ήθελε να βλέπει τα πόδια των γυναικών σερβιτόρων και προτιμούσε να την εξυπηρετούν άνδρες. Οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου drive-in είδαν την ευκαιρία και υιοθέτησαν γρήγορα την ιδέα, δημιουργώντας μια νέα ατραξιόν που τράβηξε την προσοχή του κοινού.

Η φωτογραφία αυτών των ανδρών carhops έκανε γρήγορα τον γύρο του… Τύπου, με εφημερίδες να την αναδημοσιεύουν χρησιμοποιώντας όρους όπως "Άδωνις" και "Απόλλωνας". Η εικόνα τόνιζε τη νέα τολμηρή προσέγγιση, παρουσιάζοντας ψηλούς, αθλητικούς νέους να εξυπηρετούν πελάτισσες φορώντας εντυπωσιακά ρούχα, σχεδιασμένα για να τραβούν την προσοχή.

Η λεζάντα περιέγραφε τη σκηνή με λεπτομέρειες: στο Log Lodge Tavern στη διασταύρωση Lemmon και Midway, τέσσερις άνδρες ύψους πάνω από 1.80 πήραν τις πρώτες δουλειές ως άνδρες carhops για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των γυναικών του Ντάλας. Ο Joe Wilcox, φορώντας μπλε σορτσάκι, λευκή μπλούζα, και καουμπόικες μπότες, σέρβιρε την Pauline Taylor, η οποία χαμογέλασε ικανοποιημένη, ενώ ο James Smith ετοιμαζόταν να εξυπηρετήσει άλλο αυτοκίνητο

Δεν γνωρίζουμε αν αυτά τα αγόρια παρείχαν και άλλες υπηρεσίες😉😉 στην πελατεία τους...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia