Η τυφλή κοπελίτσα και οι ''ξεφτίλες'' της κίτρινης φυλής...

Πριν από πολλά χρόνια, είχε εγκαινιαστεί μια καμπάνια, που περιελάμβανε και εκπαίδευση, για την «καλύτερη παρουσία» των οδηγών ταξί. Οι αφίσες έδειχναν επαγγελματίες οδηγούς ταξί να χαμογελούν. Δεν γνωρίζω κατά πόσο εκείνη η καμπάνια εντέλει έκανε τους οδηγούς ταξί πιο συμπαθείς στο καταναλωτικό κοινό, ντόπιο και ξένο. 

Το σίγουρο είναι ότι αν κάποιος δεν χαμογελάει, δεν μπορεί να γίνει κάτι γι’ αυτό. Όπως εύστοχα είχε πει κάποιος, δεν υπάρχουν ''smiling classes'' που θα σε κάνουν να χαμογελάς.

Δυστυχώς από τότε δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών ταξί είναι αγενείς, ρυπαροί και έχουν κλίση στην αισχροκέρδεια. Ευτυχώς υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις, οι οποίοι μάλιστα δεν διστάζουν να στηλιτεύσουν αυτή τη στάση των συναδέλφων τους. 

Διαβάστε ακόμηΤο ταξί του κ. Μάκη, που προσφέρει 5* εξυπηρέτηση...

Τις τελευταίες μέρες κάνει το γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ένα βίντεο με το ξέσπασμα ενός ταξιτζή κατά των συναδέλφων του, μετά από περιστατικό με τυφλή κοπέλα που περίμενε περισσότερο από μια ώρα οδηγό να τη μεταφέρει μαζί με τον σκύλο-οδηγό της. 

Συναισθηματικά φορτισμένος, ο οδηγός χαρακτηρίζει -στο βίντεο που ανέβασε στο TikTok- «ξεφτίλες» τους συναδέλφους του που αδιαφόρησαν για το αίτημα που έστειλε η κοπέλα μέσω εφαρμογής.

Μάλιστα κάνει αναφορά και στις κακές συνήθειες που μαστίζουν τον κλάδο: «Γιατί να πάτε να ψυρίσετε τον τουρίστα και χαίρεστε "του πήρα 20 ευρώ παραπάνω" (πολλοί στήνονται με τις ώρες στο αεροδρόμιο, ώστε να έχουν ως επιβάτες τους τουρίστες). Όταν η κοπελίτσα γράφει στην εφαρμογή ”είμαι τυφλή και έχω σκύλο που είναι ο οδηγός μου’ και περιμένει μια ώρα αναμονή και δεν πάει κανένας. Με το που το βλέπω πάω κατευθείαν και μου λέει, ”σε ευχαριστώ πάρα πολύ” και δεν θα πω περισσότερα. Είστε ξεφτίλες. Αυτοί είμαστε. Δεν λέω τίποτα άλλο».

Όταν συναναστρέφεσαι με πελάτες πρέπει πάνω από όλα να αγαπάς αυτό που κάνεις και να είσαι άνθρωπος… Και φυσικά να μην κάνεις διακρίσεις στους πελάτες (βασική αρχή της εξυπηρέτησης πελατών). Αν όχι, τότε επίλεξε κάτι άλλο να κάνεις στη ζωή σου. Και δυστυχώς οι περισσότεροι σε αυτόν τον κλάδο και όχι μόνο, δεν έχουν τίποτα από τα δύο…

Μπράβο λοιπόν στο παλικάρι και μπράβο σε όλους αυτούς, τους λίγους, που κάνουν τη διαφορά στο χώρο των ταξί. 

Υ.Γ.

Το marketing-tips επικοινώνησε με τον κ. Μάκη, ίσως τον καλύτερο ταξιτζή της Ελλάδας. "Φίλε μου, είμαστε κακή φάρα. Για μένα ο άνθρωπος είναι το παν και θέλω να φύγει ενθουσιασμένος από το ταξί μου. Ολα αυτά τα χρόνια δεν έχω ποτέ επιλέξει ποιον θα πάρω και δεν έχω κατεβάσει ποτέ άνθρωπο, πριν τον τελικό του προορισμό. Δεν το κάνω για τα χρήματα. Το αγαπώ'', μου είπε (σ.σ. προσέξτε ότι χρησιμοποιεί τον όρο ''άνθρωπος'', όχι ''πελάτης'').

Κάθε κλάδος θέλει τέτοιους ανθρώπους. Σωστούς επαγγελματίες και πάνω από όλα... ανθρώπινους.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia