''Δεν είδες τον τιμοκατάλογο, γιατί δεν βλέπεις καλά''

Υπάρχουν εταιρείες που γενικώς δεν απαντούν στις κριτικές. Αρκετές από αυτές μάλιστα αμφιβάλλω αν τις διαβάζουν κιόλας. Η συγκεκριμένη εταιρεία, που διαχειρίζεται έναν χώρο πάρκινγκ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, είναι μία από αυτές. Δεν έχει απαντήσει σε καμία θετική ή αρνητική κριτική, εκτός από μία!!! 

Αισχρό...απαράδεκτοι, αντιεπαγγελματίες, άξεστοι, είρωνες και αντιπαθέστατοι. Σα πελάτης του E… (όνομα ξενοδοχείου) ενώ δε ήξερα ότι το ξενοδοχείο έχει τελικά άλλο parking που συνεργάζεται πήγα και το άφησα για 3 max 5 λεπτά μέχρι να πάω στο ξενοδοχείο. Μόλις ενημερώθηκα ότι τελικά είναι άλλο το parking που συνεργάζονται πήγα να πάρω πίσω το αμάξι μου και με χρεώσανε 5 ευρώ για τα max 5 λεπτά που έμεινε στο χώρο τους. Δεν είναι το θέμα των χρημάτων διότι είναι έξοδο για την εταιρία μου αλλά ο τρόπος. Δεν υπήρχε καν πινακίδα και ενώ τους ενημέρωσα ότι είμαι για το E… έπρεπε να μου πουν ότι δε συνεργάζονται.....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

Ιδού η απάντηση:

Όλα αυτά που μας χαρακτηρίζεται είστε εσείς. Σας ενημερώσαμε ότι δεν εξυπηρετούμε το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Όσο για την χρέωση υπάρχει τιμοκατάλογος αλλά εσείς δεν τον είδατε γιατί μάλλον δεν βλέπετε καλά και το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να φωνάζετε και να βρίζετε το προσωπικό που ήθελε να σας εξυπηρέτηση.

«Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς» λέει μια παροιμία, κάτι που ισχύει για τη συγκεκριμένη εταιρεία. Αφού έχεις επιλέξει να σιωπήσεις, αγνοώντας τις 158 κριτικές που έχεις (προφανώς δεν έχεις το χρόνο ή απλώς δεν σε νοιάζουν), τι σε τσίμπησε ξαφνικά και απαντάς με αυτό τον τρόπο; Ακόμα και αν έχεις δίκιο, το χάνεις…

Διαβάστε ακόμα Πώς απάντησε ξενοδόχος της Κρήτης σε αρνητική κριτική...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia