Τα Pringles και το... shrinkflation

Τον τελευταίο καιρό έχει επανακάμψει δριμύτερος ο όρος ‘shrinkflation’, ο οποίος χαρακτηρίζει την προσπάθεια των εταιρειών να συρρικνώσουν την συσκευασία των προϊόντων τους, διατηρώντας ωστόσο την τιμή στα ίδια -ή σε ελαφρώς χαμηλότερα-επίπεδα.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα shrinkflation είναι τα Pringles, τα οποία μείωσαν το μέγεθος του εμβληματικού κουτιού κατά 17,5%. Πλέον η συσκευασία των 200 γραμμαρίων έχει, από τον Ιανουάριο του 2022, δώσει τη θέση της στην μικρότερη συσκευασία των 165 γραμμαρίων, με την λιανική τιμή, από τα 3,29 δολάρια, να πέφτει στα 2,99 (μείωση μόλις 9%). 
Οι λάτρεις των Pringles δεν άργησαν να αντιληφθούν τη νέα πραγματικότητα, με τη σωληνοειδή συσκευασία να «μπαίνει» από τα 25,5 εκατοστά ύψος στα 23, διοχετεύοντας την οργή τους σε forums αλλά και στα λοιπά social media. Αρκετοί δε ανέφεραν ότι σε πολλά καταστήματα εξακολουθούν να τιμολογούνται στην ίδια τιμή, όπως τα Pringles των 200 γραμμαρίων. 
Η αμερικάνικη εταιρεία απέδωσε την αλλαγή στο βάρος στον πληθωρισμό, καθώς το κόστος παρασκευής των τσιπς έχει αυξηθεί. 

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia