Πώς απάντησε γνωστός σεφ σε αρνητική κριτική

Για πολλούς επαγγελματίες της εστίασης και όχι μόνο, μία αρνητική κριτική αποτελεί γροθιά στο στομάχι. Πόσω μάλλον αν η επιχείρησή τους έχει πολλές επαινετικές κριτικές και πάρα πολύ καλή βαθμολογία (4,5 αστέρια). 

Όπως ένα εστιατόριο στην Αθήνα, δημιούργημα ενός αρκετά γνωστού σεφ (με αρκετές συνεντεύξεις στο ενεργητικό του), το οποίο διαθέτει μόλις 19 αρνητικές (1 ή 2 αστέρια στο TripAdvisor), σε σύνολο 318 κριτικών. Δίκαιη η άδικη η κριτική ο σεφ έχει επιλέξει να απαντά «παίζοντας επίθεση» (μάλιστα την πιο πρόσφατη αρνητική κριτική, μαζί με την απάντηση που έδωσε, την ανέβασε και στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, αποσπώντας και τα διθυραμβικά σχόλια των φίλων του).
Μία από αυτές τις κριτικές, μαζί με αυτούσια την απάντηση, είναι η ακόλουθη:
«Πηγα με πολυ καλες συστασεις, αλλα... δεν!
Το ενα απο τα δυο πιατα καθυστερησε 1.5 ωρα και οταν ζητησα λογαριασμο μου ειπαν οτι υπαρχει μια μικρη καθυστερηση και οτι πρεπει να δειξω κατανοηση. Περα απο αυτο, τα πιατα ειναι ιδιαιτερα και πολυ νοστιμα αλλα υπερβολικα τσιμπημενα για το υφος του μαγαζιου (cozy, συνοικιακο, κλπ). Εφυγα με πολυ κακο feeling!»

«Ρε παίκτη 1/30 ώρα κρατάει ενας αγώνας ποδοσφαίρου ..!!! Εσυ ζήτημα ειναι εάν έκατσες το ένα ημίχρονο . Αλα εισουν και τυχερός γιατί τραπέζι βρήκες αμέσως Τώρα εάν έφυγες με κακό φιλιιγκ ........σορυ γιατί δεν πρέπει να σου συμβαίνει συχνά !!! Και μην καθυστερήσεις να μας ξανάρθεις».

Για κάποιους, αυτή η απάντηση, διανθισμένη με χιουμοριστικές νότες, είναι αυτή που αρμόζει σε μια τέτοια περίσταση, σε μία «υπερβολική/παράλογη» κριτική. 
Κάποιοι άλλοι, από την άλλη, θα απωθηθούν από την ειρωνεία και τη χλεύη, διατεινόμενοι ότι ένας γνωστός και επιτυχημένος σεφ θα πρέπει να κρατά τις ισορροπίες. 
Τα σχόλια δικά σας… 

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia