Σίφνος 2021

Μια ομάδα επενδυτών αποφασίζει να επενδύσει 500.000 ευρώ και να ανοίξει ένα (δήθεν;) γκουρμέ seaside bar-restaurant, στις Καμάρες. Προσλαμβάνουν μάλιστα 40 άτομα, ενώ έχουν μεγαλεπήβολες βλέψεις, καθώς θέλουν να μεταγγίσουν την αύρα (και φυσικά τις τιμές) της Μυκόνου στο νησί.

Όπως μου εκμυστηρεύεται πολύ καλός φίλος από τη Σίφνο, το καλοκαίρι δούλεψε όλο το νησί, εκτός από αυτούς – «φύγανε νύχτα», μου λέει χαρακτηριστικά. 


Όχι μόνο γιατί οι τιμές ήταν πανάκριβες, ούτε επειδή ένα τέτοιο concept δεν ταίριαζε στη λογική της Σίφνου, ούτε φυσικά επειδή όλο το καλοκαίρι έκαναν μόλις μία ανάρτηση στο Facebook (από πελάτισσα που δήλωνε ενθουσιασμένη...).

Ούτε φυσικά επειδή αγνόησαν τις κριτικές, αρκετές εκ των οποίων εστιάστηκαν στις αδικαιολόγητα υψηλές τιμές ή στην εκκωφαντική μουσική.

Διαβάζοντας κάποιος το πώς απαντάει η επιχείρηση στις αρνητικές κριτικές, θα καταλάβει γιατί αυτό το μαγαζί δεν στέριωσε. Δεν μπορείς να φέρεσαι έτσι στους τουρίστες, Έλληνες ή ξένους, ακόμη και αν έχεις δίκιο (που, εν προκειμένω, δεν έχεις).

Ο τρόπος που απαντάτε κύριοι στις κριτικές, φανερώνει τον επαγγελματισμό σας. Το να απαντάτε με ειρωνεία ή χλευάζοντας τον πελάτη που «τόλμησε» να σας αμφισβητήσει, συνιστά ένδειξη ερασιτεχνισμού, για να μην πω ψυχοπάθειας… Η απάντησή σας αν μη τι άλλο είναι κατάπτυστη και χυδαία.

Τι κρίμα αλήθεια. Κάνατε μία επένδυση μισού εκατομμυρίου και δεν μάθατε ποτέ πώς να απαντάτε στις κριτικές…