Το πρώτο swimmable billboard παρουσίασε πριν λίγες ημέρες σε μια παραλία στο Dubai η Adidas, προκειμένου να προωθήσει τη νέα της σειρά μαγιό (που περιλαμβάνει ακόμα και burkini).


Με τον τρόπο αυτό η γερμανική εταιρεία επιχειρεί να πείσει της γυναίκες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων να κολυμπήσουν. Σύμφωνα με έρευνες, μόλις το 12% των γυναικών αισθάνεται άνετα να φορέσει μαγιό και να κολυμπήσει σε δημόσια παραλία ή πισίνα.

Η κατασκευή αυτή, γνωστή και ως το πρώτο swimmable billboard, έχει πέντε μέτρα ύψος, τρία μέτρα βάθος και εσωκλείει 11.500 γαλόνια νερού. Η Adidas παρακίνησε τις γυναίκες του Dubai να ρίξουν μια βουτιά, προσκαλώντας μάλιστα influencers του αραβικού κόσμου να τη δοκιμάσουν.