Τα περισσότερα αεροδρόμια ανά τον κόσμο είναι απρόσωπα και απόμακρα. Για πολλά από αυτά, οι όροι μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, επικοινωνία και δημοσιότητα είναι άγνωστες. Υπάρχουν ωστόσο και οι εξαιρέσεις…

Πριν από λίγα χρόνια, το 2015, το τμήμα lost and found του Tampa International Airport δέχθηκε μία απεγνωσμένη κλήση από μία μαμά, που μόλις είχε επιβιβαστεί στο αεροπλάνο με προορισμό το Houston. Ο 6χρονος γιος της είχε ξεχάσει στο αεροδρόμιο το αγαπημένο του παιχνίδι, τον Hobbes, ένα λούτρινο τιγράκι.

Αμέσως, το προσωπικό του αεροδρομίου, υπό τις «διαταγές» του μάνατζερ επικοινωνίας, αναζητά και μέσα σε μία ώρα εντοπίζει το λούτρινο, το οποίο μεταφέρεται ασφαλές στο Operations Center. Ενημερώνει μάλιστα τη μαμά του 6χρονου ότι ο Hobbes είναι καλά και θα ζήσει μία «περιπέτεια»…

Επειδή θα αργούσε να επανενωθεί με την «οικογένειά» του (θα επέστρεφε από τις διακοπές δύο μέρες μετά), το προσωπικό του αεροδρομίου αποφάσισε να του βγάλει μερικές φωτογραφίες.

Ο Hobbes «ξεναγήθηκε» (και φωτογραφήθηκε), στους χώρους του αεροδρομίου, συναντήθηκε με το προσωπικό ελέγχου και τους πυροσβέστες, ανέβηκε στο καρότσι των αποσκευών, χαλάρωσε στην αιώρα, γυμνάστηκε στο γυμναστήριο του αεροδρομίου. 

Οι δε φωτογραφίες μετατράπηκαν σε άλμπουμ, το οποίο παραδόθηκε μαζί με το λούτρινο στην έκπληκτη οικογένεια, και φυσικά έγιναν viral, προσελκύοντας τα φώτα του εθνικού και διεθνούς Τύπου.

Διαβάστε επίσης Πώς μια πολυτελής αλυσίδα ξενοδοχείων αξιοποιεί 15 λεπτά τη μέρα για να παρέχει εξυπηρέτηση 5 αστέρων...