Η βυθισμένη πινακίδα. Ενα από τα πιο επιτυχημένα επικοινωνιακά τεχνάσματα

Το 2009, ένα από τα παλαιότερα εστιατόρια με θαλασσινά στο Σιάτλ, το Ivars, βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να τραβήξει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας. Τότε ισχυρίστηκε ότι, έχοντας μελετήσει ορισμένα παλιά έγγραφα, βρήκε και ανέσυρε κάτω από την επιφάνεια του νερού μία ευμεγέθη διαφημιστική πινακίδα που είχε βυθιστεί από το 1954, που ανέγραφε: “Ivars Chowder. Worth surfacing for 75¢ a cup.”


Μολονότι λίγο αργότερα αποδείχθηκε ότι όλη η εκστρατεία βασιζόταν σε ένα ψέμα, μια απάτη, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι έβγαλε τα λεφτά της και με το παραπάνω. Η φωτογραφία με τους δύτες να έχουν ανασύρει την ξύλινη πινακίδα έγινε viral, όταν την ίδια στιγμή ένας διαπρεπής ιστορικός και δημοσιογράφος διαβεβαίωνε το κοινό για την αυθεντικότητά της. 

Διαβάστε επίσης Οταν τα Burger King έβγαλαν burger για αριστερόχειρες...

Οι πωλήσεις του clam chowder (ψαρόσουπα από αχιβάδες), που για ένα διάστημα προσφερόταν στην τιμή που αναγραφόταν στην πινακίδα, αυξήθηκαν κατά 400% συγκριτικά με ένα χρόνο πριν, με τις συνολικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 10%.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia