Η ιδέα που παρουσίασε (περισσότερο ως παράδειγμα) το Bloomberg σε πρόσφατό του άρθρο έχει απασχολήσει πολλά στελέχη του τουρισμού στην Ελλάδα, το τελευταίο διάστημα. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει έδρα πολλών ανώτατων στελεχών και επιχειρηματιών για όσο διάστημα διαρκεί η επιδημία.


Στα επιχειρήματα είναι ότι, σε γενικά επίπεδα, η χώρα κινείται καλύτερα επιδημιολογικά από τις ΗΠΑ, την Βρετανία, τη Γαλλία, την Γερμανία και γενικά από τις αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ακόμη και οι υποδομές της, παρότι χλευάζονται, στέκονται καλύτερα στην σημερινή κατάσταση απ’ τις αναπτυγμένες υποδομές της Γαλλίας, της Βρετανίας ή και της Γερμανίας. Αν επιδεινωθεί η κατάσταση, τότε σίγουρα θα αλλάξει η κουβέντα.

Το μεγάλο πλεονέκτημα για όσους εργάζονται από το σπίτι είναι ότι ουσιαστικά μπορούν να επιλέξουν το εργασιακό τους περιβάλλον. Η Ελλάδα, αν και υστερεί σε ορισμένες βασικές υποδομές (ακριβό internet, αργές συνδέσεις) εντούτοις αποτελεί ένα τουριστικό παράδεισο για όσους θέλουν να εργαστούν εξ αποστάσεως. 

Σκεφτείτε το ανώτατο στέλεχος μίας πολυεθνικής να μπορεί να «στρατοπεδεύσει» σε ένα luxurious δωμάτιο σε βράχο στη Σαντορίνη που θα του προσφέρει και τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις τεχνολογικές υποδομές για τα καθημερινά meetings. Ή να βρίσκεται σε μία ηλιόλουστη παραλία στη Μύκονο με μία ισχυρή σύνδεση.

Στο άρθρο, το Bloomberg κάνει αναφορά σε «ψηφιακούς νομάδες» οι οποίοι αξιοποιούν την τεχνολογία προκειμένου να εκμεταλλευτούν την ποιότητα ζωής που μπορεί να προσφέρουν άλλα μέρη. Αναφέρει παράδειγμα ανώτατου στελέχους που κατέφυγε στην Πορτογαλία και, όπως δηλώνει, έχει ξεχάσει το πρόβλημα του covid 19. Αντίστοιχα παραδείγματα είναι διάφοροι investment bankers από το City του Λονδίνου που κατέφυγαν στην Κυανή Ακτή.

Η τεχνολογία δίνει λύσεις και μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού όχι μόνο για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία αλλά προφανώς για όσο διάστημα θέλει ένα ανώτατο στέλεχος να απολαύσει την ποιότητα ζωής χωρίς να αποκοπεί από την εργασία του. Ένας νέος γοητευτικός τρόπος επιχειρηματικού ταξιδιού έχει αρχίσει και ίσως οι Έλληνες ξενοδόχοι θα πρέπει να το σκεφτούν επενδύoντας όχι μόνο σε δωμάτια, πετσέτες και είδη θαλάσσης, αλλά και σε καλύτερες διαδικτυακές υποδομές.

Πηγή: epixeiro.gr