Σε rebranding προχωρά η ΚΙΑ, προκειμένου να καταδείξει τις αλλαγές στις οποίες θα προχωρήσει, σε μια προσπάθεια να δώσει έναν άλλο αέρα στα νέα της μοντέλα.



Η κορεάτικη εταιρεία θα προχωρήσει μέχρι το 2021 στο σχέδιο Plan S, με το S (shift) να συμβολίζει τη μετάβαση στη νέα εποχή, με την παραγωγή πιο δυναμικών, στιλάτων και προηγμένων προϊόντων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα (11 οχήματα μέχρι το 2025 – η εταιρεία ευελπιστεί ότι μέχρι εκείνη τη χρονιά το 20% των πωλήσεών της θα αντιστοιχεί σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα).

Το νέο λογότυπο της KIA θα έχει πιο σύγχρονη εμφάνιση και δυναμικό ύφος, με τα γράμματα να είναι ενωμένα μεταξύ τους και με την εκπαραθύρωση του ελλειπτικού περιγράμματος.