Ο Michael O'Leary, διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, αφού έφτασε σε ξενοδοχείο του Μάντσεστερ, μετέβη σε ένα μπαρ όπου ζήτησε μια Guinness.


Ο μπάρμαν του είπε: «Κοστίζει 1 λίρα παρακαλώ, κύριε O'Leary».

Με έκπληξη, ο O'Leary απάντησε: «Είναι πολύ φθηνή», και έσπευσε να πληρώσει.

«Προσπαθούμε να μείνουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό», είπε ο μπάρμαν. «Έχουμε τη φθηνότερη μπίρα στην Αγγλία».

«Είναι αξιοσημείωτο», σχολιάζει ο O'Leary.

«Βλέπω ότι δεν έχετε ποτήρι, θα χρειαστείτε ένα από τα δικά μας, που κοστίζει 3 λίρες παρακαλώ».

O επώνυμος πελάτης δυσανασχέτησε, αλλά πλήρωσε.

Πήρε το ποτό του και κατευθύνθηκε σε ένα τραπέζι για να κάτσει.

«Α, θέλετε να καθίσετε;» είπε ο μπάρμαν. «Αυτό κοστίζει επιπλέον 2 λίρες. Εάν είχατε κάνει εκ των προτέρων κράτηση θα σας κόστιζε 1 λίρες».

Ο O'Leary ενοχλήθηκε σφόδρα, αλλά πλήρωσε.

«Βλέπω ότι έχετε φέρει το laptop σας», πρόσθεσε ο μπάρμαν. «Αυτό θα σας κοστίσει άλλες 3 λίρες».

Αυτό ήταν. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair ήταν πλέον εξοργισμένος, απαιτώντας να μιλήσει με τον διευθυντή.

«Εδώ είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ή, αν το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του από τις 9:00 π.μ. έως τις 9:01 π.μ. κάθε πρωί, Δευτέρα έως Τρίτη. Οι κλήσεις είναι δωρεάν, εκτός αν απαντηθούν, τότε υπάρχει χρέωση μόνο μία λίρα ανά δευτερόλεπτο»

«Ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω αυτό το μπαρ ξανά!», διαμήνυσε  εκτός εαυτού ο O'Leary.

«Εντάξει, αλλά να θυμάστε, είμαστε το μόνο ξενοδοχείο στην Αγγλία που πουλά την μπύρα μόνο με 1 λίρα».

Η ιστορία αυτή μπορεί να είναι φανταστική (αν και έχει ανακυκλωθεί από πολλά site), ωστόσο καταφέρνει να διακωμωδήσει το μοντέλο τιμολογιακής πολιτικής της Ryanair (το οποίο, ωστόσο, για να ήμαστε ακριβοδίκαιοι, την έχει εκτινάξει στα ουράνια).