Η συναυλία που δεν έγινε και το φάουλ του Ρέμου...

Αυτή τη στιγμή ο Ρέμος είναι ίσως το πιο δυνατό brand name στο χώρο του ελληνικού τραγουδιού. Είναι ένα βαρύ όνομα, που πουλάει σε όλες τις ηλικίες.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο επέλεξε αυτή την "δύσκολη" εποχή να διοργανώσει μία συναυλία στη Ρόδο. Η’ μάλλον ξέρω, γνωρίζοντας τις δυσθεώρητες αμοιβές τέτοιων πρωτοκλασάτων ονομάτων από επιχειρηματίες που θέλουν να πιάσουν την καλή σε ένα μόνο βράδυ.

Όλα αυτά σε μία εποχή όπου τα κρούσματα αυξάνονται, τοπικά lock down κάνουν την εμφάνισή τους, η ανησυχία έχει επιστρέψει, όπως και τα περιοριστικά μέτρα και γενικώς ήμαστε, όπως λένε οι ειδικοί, προ των πυλών ενός δεύτερου κύματος πανδημίας.

Μαθαίνω λοιπόν ότι η μεγάλη συναυλία, που φυσικά ήταν sold out (και προγραμματισμένη για εχθές το βράδυ), ακυρώθηκε, με τον επιχειρηματία, μάλιστα, να προσάγεται στην αστυνομία, καθώς έστησε παράνομα μια πλωτή εξέδρα (!), όπου θα συνωστίζονταν οι οπαδοί του του δημοφιλούς τραγουδιστή, ενώ τα τραπέζια στην άμμο δε πληρούσαν τις προδιαγραφές ασφαλείας (δεν είχαν τηρηθεί οι αποστάσεις του 1,5 μέτρου - λογικό, καθώς σε τέτοιες περιπτώσεις ο επιχειρηματίας θέλει να αξιοποιήσει και την παραμικρή σπιθαμή του χώρου).

Αλλά, ρε φίλε Αντώνη, δεν με ενόχλησε μόνο ότι επέλεξες να κάνεις συναυλία στην οποία νομοτελειακά δεν θα τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας (γιατί, είπαμε, είσαι ο Ρέμος και θα γέμιζες το μαγαζί - στη δε πλατφόρμα θα γινόταν το αδιαχώρητο), κάτι που θα το καταλάβαινα αν είχες οικονομικό πρόβλημα ή ήσουν νέος καλλιτέχνης, αλλά με ενόχλησε η απάντηση που έδωσες (ή μάλλον που έδωσαν αυτοί που διαχειρίζονται τη δημόσιά σου εικόνα).

Αντί να βγεις και να ζητήσεις συγγνώμη και να παραδεχθείς ότι υπό αυτές τις συνθήκες η "πρώτη σου και μοναδική καλοκαιρινή συναυλία'' δεν θα έπρεπε να γίνει, εσύ βγήκες έξω και σφύριξες αδιάφορα. Διαχείριση κρίσεων για κλάματα, φίλε Αντώνη.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia